צלילים של אור

הוא רק בן 11 וכבר אחראי על הצלחת עשרות מסיבות בעיר. אור רז, שחלם להפוך לתקליטן – הצליח לשמח בחודש האחרון עשרות ילדים מעוטף עזה, באמצעות המוזיקה שהוא כל כך אוהב

צלילים של אור
אור רז בגיל 11 משמח מאות ילדים

צלילים של אור. אור רז (11), גר בשכונת 1200 ולומד בבית ספר בגין בכיתה ו׳. מאז מלאו לו 7, הוא משתמש בכישרונו כדי להפיץ אור ולשמח אנשים. בחודש האחרון החל להתנדב ולעשות מסיבות למפוני העוטף והצפון. "שמעתי שהגיעו לעיר הרבה ילדים מהעוטף כאלו שברחו מהטילים וכאלה שירו עליהם. רציתי לשמח אותם", אומר אור שהספיק להופיע בפני הילדים והוריהם מספר פעמים. 

אור רז, החל לתקלט בגיל 7. מאז הוא מרקיד ילדים ובני נוער במסיבות, בימי הולדת, בקייטנות, באירועים קהילתיים ובבריתות. גילו הצעיר לא מפריע למקצוענות שלו וברגע שהוא עולה לתקלט, אף אחד מהאורחים לא מבחין שמדובר רק בילד בן 7. 

אור גדל בבית של שמחה, אהבה ונתינה. אמו קרן רז –  פעילה חברתית וחלק בלתי נפרד מהצוות של הוד השרון שלנו – פורום תושבי הוד השרון, שמטפחת את בנה לאהבת חינם.  

מה אתה רוצה להיות שתהיה גדול או שמיותר לשאול?

"מלבד המוזיקה אני גם אוהב את תחום החשמל אלקטרוניקה והמחשבים. מגיל שנתיים אני מפרק ומחבר מחשבים, כבלים, אורות וכל דבר חשמלי.

השילוב הזה גרם לי להצליח להוריד ערכות וללמוד תכנות שאני לומד מהן. אני גם אחראי על חדר המחשבים בבית הספר ועוזר למורה למחשבים ללמד תלמידים את יסודות המחשב. אם צריך לתקן מחשבים או מקרנים בבית הספר – ישר קוראים לי בכריזה".

יש לך ציוד יקר, כיצד הצלחת לרכוש אותו?

"ההורים שלי עזרו לי ועכשיו כשאני עובד בזה אני יכול להשתכלל. התחלתי במסיבות למשפחה, לחברים ובמסיבות בבית הספר. כיום אני ממש עובד בזה. אני אוהב לראות אנשים נהנים ורוקדים ומתרגש כל פעם מחדש. אנשים מתפלאים כשרואים אותי כי אני בסך הכל רק ילד. רגע אחרי שאני מתחיל לתקלט, הם מבינים שאני מקצוען. אני מוכן להופיע בהתנדבות לפני כל ילד וילדה מהעוטף", הוא אומר לסיום ומזמין את מפוני עוטף עזה וכל נפגעי המלחמה ליצור עמו קשר בטל: 052-2447722

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן