4 שנות מאסר לליאור בן שלוש המורה המטריד מהוד השרון

המורה המטריד מהוד השרון נשלח ל 4 שנות מאסר, אחת מקורבנותיו של המורה למוזיקה ליאור בן שלוש: "הוא הפשיט אותי וקרא לי זונה קטנה שלי" 

המורה המטריד מהוד השרון
4 שנות מאסר למורה ליאור בן שלוש שפגע בתלמידותיו

לפני כשנתיים וחצי סערה הוד השרון בעקבות פרשה מזעזעת של מורה למוזיקה ליאור בן שלוש (48), שהואשם בהטרדת תלמידותיו אותן לימד בחטיבת ביניים בהוד השרון. 

ברחבי העיר נתלו פליירים שחשפו את זהותו של המורה ומאוחר יותר הוגש כתב אישום בעניינו. השבוע ניתן גזר הדין ששלח אותו ל-4 שנות מאסר. הפרוטוקולים של בית המשפט, שהגיעו ל"הוד השרון ניוז", חושפים את התנהלותו העבריינית של המורה, ואת המחיר הכבד שילמו קורבנותיו. אחת מהן העידה בבית המשפט על המורה שראתה בו מנטור ופגע בה תוך כדי שהוא מלמד אותה מוזיקה.

"החלטנו שלא לשתוק, ליאור ניצל אותנו במשך שנים, הוא הכחיש את מעשיו ועכשיו הודה. אנחנו שולחות אותו לכלא כדי שלא יטריד עוד תלמידות. ליאור בן שלוש 'עשינו לך גיים אובר'", מספרת הנערה.

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע את בן שלוש בביצוע עבירות של מעשים מגונים, בעילה אסורה בהסכמה, מעשה סדום בנערות אותן לימד מוזיקה. גזר הדין של ליאור בן שלוש ארבע שנות מאסר בפועל, שנה מאסר על תנאי ופיצוי בסך 200 אלף שקלים לקורבנותיו.

בכתב האישום נטען נגד כי בין השנים 2003 ל-2015, עבד הנאשם כמורה בהרכב מוזיקלי בחטיבת ביניים בהוד השרון. ההרכב המוזיקלי היה מעין מסגרת משלימה של בית הספר ומיועד לכיתות ז'-ט' בלבד. במסגרת ההרכב נערכו טקסים ממלכתיים של בית הספר ושל העירייה. עוד נטען כי התלמידות היו כולן תלמידותיו של בן שלוש במסגרת ההרכב לאורך השנים וחלקן היו גם תלמידותיו בשיעורי התאוריה והפסנתר הפרטיים.

מכתב האישום עולה כי בן שלוש הועסק בחטיבת הביניים כמורה בהרכב מוזיקלי בשנים 2003 – 2015. 

 

"אני נשארתי אחרונה וזכיתי בשיחת נפש. הוא שאל אותי אם קיימתי יחסי מין עם החבר שלי. סיפרתי לו שירדתי לחבר שלי. הוא התרגש וחיבק אותי. למחרת ניגש אלי ולחש 'ידעתי שאת זונה'"

ליאור בן שלוש
"הוא שלח אותי לנקות את עצמי במקלחת. לאחר מכן הוביל אותי למיטה ושכב לידי. הוא הפשיט אותי ונישק אותי. הוא הסביר שבגלל שיש לו יותר ניסיון, הוא יודע מה לעשות כדי לגרום לי להרגיש טוב". צילום ליאור בן שלוש מתוך הרשתות החברתיות בהתאם לסעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים

עדויות התלמידות נחשפות

"בשנה הראשונה שלי בחטיבה ההרכב המוזיקלי וליאור הופכים למרכז החיים שלי" העידה אחת הנערות שסיפרה עוד כי היה מסיע חלק מהתלמידות לביתן. "אני נשארתי אחרונה וזכיתי בשיחת נפש. הוא שאל אותי אם קיימתי יחסי מין עם החבר שלי. סיפרתי לו שירדתי לחבר שלי. הוא התרגש וחיבק אותי. למחרת ניגש אלי ולחש 'ידעתי שאת זונה'"

לאחר שנפרדה מהחבר שלה נקלעה הנערה לדיכאון ולדבריה המורה תמך בה. באחד המפגשים בביתו ליאור ניצל משחק תמים עם הנערה שכלל שוקולד פונדו. "הוא מרח לי את השוקולד על הפנים ואז נישק אותי. הבנתי שנחצה גבול, אבל לא רציתי לעשות מזה סיפור. הוא מרח עלי עוד שוקולד, על הידיים ועל החזה – מעל הבגדים, ושוב נישק אותי. מכיוון שהתלכלכתי מאוד הוא שלח אותי לנקות את עצמי במקלחת. לאחר מכן הוביל אותי למיטה ושכב לידי. הוא הפשיט אותי ונישק אותי. הוא הסביר שבגלל שיש לו יותר ניסיון, הוא יודע מה לעשות כדי לגרום לי להרגיש טוב".

באותו הערב נפרד המורה בן ה-36 מתלמידתו בת ה-16 במלים "בי, זונה קטנה שלי".

מאוחר יותר חשף את איבר המין שלו בפניה וביקש ממנה לדעת מה דעתה עליו. "הוא התחנן שארד לו ואני לא הייתי מסוגלת מרוב גועל. הוא נעלב וכעס. הזכיר לי שעם החבר שהיה לי הסכמתי. בסופו של דבר התפשר שאעשה את זה עם היד". 

בהמשך עדותה ציינה הנערה כי במעשיו בן שלוש ריסק את נשמתה. כשפגשה את אחת מתלמידותיו שסיפרה לה שהיא לומדת אצל אותו המורה שניצל את תמימותה והחריב את עולמה – החליטה להגיש נגדו תלונה, מה שגרם לחשיפת הפרשה שבמסגרתה העידו תלמידות נוספות. 

עו"ד רוני אלוני סדובניק
עו"ד רוני אלוני סדובניק " חוק העונשין המצוין שהיה פעם למדינת ישראל, 'נאנס' בידי כנסת ישראל" צילום אלכס מורוז

"במשפט ליאור בן שלוש מקבל הזדמנות חד פעמית לתת לנו דין וחשבון. מה שהוא בוחר לעשות הוא להכחיש. הוא קורא לכל אחת מאתנו שקרנית. ועכשיו הגיע יום הדין – אנחנו שולחות לכלא – שתשב בכלוב", אומרת הנערה. 

בגזר הדין קבע השופט אביב שרון: "כאב לי על הפגיעה החמורה שהסב הנאשם, על שניצל את תמימותן לצורך סיפוק יצריו המיניים האפלים, על שניצל את האמון שנתנו לו כמורה ובמקום לשמש כמורה דרך וכמנטור מקצועי, חילל את גופן ופגע בכבודן".

עו"ד רוני אלוני סדובניק, שייצגה את הקורבנות מסרה בתגובה: "חוק העונשין המצוין שהיה פעם למדינת ישראל, 'נאנס' בידי כנסת ישראל שהמיטה עלינו את האסון המכונה תיקון 113 לחוק העונשין, תיקון מהפכני זה ריסק בבת אחת את כל הענישה הפלילית למינימום, אלא שפיגוע משפטי זה אינו המעשה החמור ביותר של חברי הכנסת, הם גם החליטו שאם עבריין מין פוגע בעשר נערות או בנערה אחת – זה אותו העונש. כך זכה המורה ליאור בן שלוש לעונש מצחיק של 4 שנות מאסר על ריסוק נפשן של 6 תלמידות. מזה ינכו לו בוודאי שליש מנהלי ועוד שליש על התנהגות טובה והוא ישוב לפגוע בילדות מהר מאד".

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן