מורה ותיק למוזיקה בהוד השרון חשוד בקיום יחסי מין עם תלמידות קטינות

אזהרה: "מורה ותיק למוזיקה בהוד השרון חשוד בקיום יחסי מין עם תלמידות קטינות, 6 תלונות כבר הוגשו". כך נכתב על גבי פליירים שחולקו הבוקר בהוד השרון

ראש העירייה אמיר כוכבי פרסם פוסט על הנושא ובו פנה לתלמידים "אני מבקש בכל לשון של בקשה מכל מי שנחשפו או נפגעו מהתנהגויות אלימות שכאלה, לפנות, גם אלי באופן ישיר כדי לקבל את הסיוע, הליווי והתמיכה שיש בידינו לתת"

המורה המטריד מהוד השרון
4 שנות מאסר למורה ליאור בן שלוש שפגע בתלמידותיו

מאות מודעות ופליירים נתלו ופוזרו ברחבי הוד השרון. על המודעה התנוססה תמונתו של מורה ידוע ומוערך בעיר – מטרה להזהיר את התושבים. הדבר אירע בעקבות כתבה שפורסמה באתר 'המקום הכי חם בגיהנום' – בו דווח על מעשיו של המורה למוסיקה שניהל לכאורה קשרים מיניים עם תלמידותיו. 

מאות פליירים ומודעות כיסו את רחובות העיר והמתינו לתושבי העיר בכל פינה ורחוב עם תמונתו הגלויה של המורה למוזיקה, שלימד בבתי ספר בעיר והיה נערץ על ידי מאות ילדים והורים. 

בכתבה שפורסמה באתר המקום הכי חם בגיהנום, דווח כי המורה ניהל יחסים אינטנסיביים וחסרי גבולות עם תלמידותיו בחטיבה ובתיכון. עוד נכתב כי הוא בחר בקפידה את קורבנותיו ליחסים אינטימיים ומיניים במשך עשור, עד שכמה מתלמידותיו החליטו להפר את קשר השתיקה.

על פי הדיווח, 6 נשים הגישו נגדו תלונה במשטרה. 5 מהן -תלמידותיו לשעבר. למרות שהתלונות הוגשו לפני כשנה, כתב האישום נגדו טרם הוגש. בעקבות התלונות המורה הורחק מעבודתו. 

ראש העירייה אמיר כוכבי " כבוגר מערכת החינוך העירונית, כאבא לילדות במערכת החינוך הזאת וכראש העירייה המופקד על אמון התלמידות, התלמידים וההורים במערכת החינוך הזאת אכתוב בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. "

ביום שישי האחרון, בעקבות פרסום הכתבה, עיריית הוד השרון הוציאה מכתב להורים, בו התייחסו ראש העיר, מנהלת אגף החינוך ויו"ר הנהגת ההורים היישובית לפרטי המקרה. 

במכתב פורט על אופן הטיפול בפרשה שהסעירה מאות תושבים. חלקם הורים לתלמידים שלמדו עם המורה וחלקם תושבים מודאגים שהביעו את מחאתם על כך שהמורה ביצע את זממו ללא הפרעה בתלמידותיו במשך שנים. במכתב הובהר להורים כי המורה הושהה מתפקידו ושיועצי בתי הספר ומחלקת החינוך מטפלים בנושא ובקשר עם התלמידות שבאו במגע עם המורה. בנוסף, יתקיימו סדנאות בהנחיית מרכז הסיוע לנפגעי/ות תקיפה מינית. 

עורך הדין עדי כרמלי סנגורו של המורה מסר " מרשי נחקר ומסר את גרסתו לחשדות , בסיום החקירה שוחרר לביתו. בשלב זה כשהחקירה  בעיצומה , כל תגובה לגופם של דברים עלולה לשבש ולהכשיל את החקירה. טוב, נכון וראוי כי דברינו יובאו בעת הזו מול המשטרה במטרה לקדם את החקירה עד להגעה לחקר האמת."

עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן