נת"צ בלי אוטובוסים

רגע לפני פתיחת הנת"צ צומצמה כמות נסיעות האוטובוס בהוד השרון עקב עבודות על הרכבת הקלה כוכבי: "איך קורה שסוללים נת״צ במיליונים אבל מצמצמים אוטובוסים רגע לפני שהוא מוכן?" עיריית הוד השרון תרכז תלונות במספר ווטסאפ יעודי

נת"צ בלי אוטובוסים
רגע לפני סיום סלילת נתיב התחבורה הציבורית בדרך רמתיים, כחלק מפרויקט מהיר לעיר הודיעו משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון על שינוי נרחב בקווי האוטובוס באזור גוש דן והשרון, בעקבות סגירת רחוב אלנבי בתל אביב.
קו 249 שמתחיל בכפר סבא. התחנה במתחם 200 בוטלה ואוטובוסים בקו הם בעלי מרכב עירוני מה שמהווה אי נוחות וסכנה בטיחותית כשהאוטובוס מלא ונוסע על כבישים בין עירוניים. קו 565 שנסע דרך בני ברק ורמת גן לתחנה המרכזית בוטל, כאשר החלופה היא קו 259 עם החלפה לקווים פנימיים או לרכבת הקלה בבני ברק.
כוכבי: "השינויים באזורנו פוגעים בצורה קשה במשתמשי התחבורה הציבורית בהוד השרון. שנועד לרשת את גוש דן בתחבורה ציבורית ואפקטיבית. כחלק מהפרוייקט, שהסב לא מעט אי נוחות לעיר, אבל היה מספיק חשוב שנתאמץ עליו."
 
עיריית הוד השרון פתחה מספר ווטסאפ יעודי בו ניתן יהיה לדווח על תקלות שרות ותעביר את התלונות במרוכז למשרד התחבורה.
בנוסף הודיע כוכבי כי ללא שדרוג הקווים לא תתחיל אכיפה בנת״צ מה שלמעשה יביא לביטולו ומקודם הליך משפטי של העירייה נגד משרד התחבורה  על הפגיעה בשירות הקיים ועל אי מימוש הסכם תוכנית האב.
 
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן