עמותת כ"ן – כוח נשים, העניקה השבוע אות הוקרה לעיריית הוד השרון, שנבחרה על ידי העמותה כעיר המובילה בשילוב נשים בתפקידים בכירים.

בכנס לציון 20 שנות פעילות של העמותה, אליו הוזמנו ראש העירייה אמיר כוכבי וסגניתו ויו"ר הוועדה לשוויון מגדרי, עו"ד כנרת אלישע כהן, הוענקו אותות הוקרה לרשויות המקומיות שבהן לפחות 40% מהתפקידים הניהוליים מאוישים על ידי נשים.

נשים מהוות 75% מדרג הנהלת הביניים בעיריית הוד השרון, כשבין מנהלי/ות המחלקות וסגני/ות מנהלי/ות האגפים יש 57 נשים ו-19 גברים. נשים מהוות גם 40% מקרב מנהלי/ות האגפים הבכירים/ות בעירייה, 13 מהן/ם גברים ו-9 נשים.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "אנו מקדמים בעיריית הוד השרון, לא רק שוויון בקרב בעלי/ות התפקידים, אלא גם אווירה שוויונית בדמות שפה רב מגדרית ומענה מלא לכל מכלול הצרכים של עובדות העירייה ותושבות הוד השרון. שוויון מגדרי וגיוון תעסוקתי משרתים את החברה כולה. כולנו, גברים ונשים מחויבות ומחויבים לפתח בעירייה ובעיר אווירה שוויונית ומערכת ששואפת להסיר חסמים ולאפשר לנשים בכל הגילאים את מלוא ההזדמנויות להגשים עצמן ולרתום את כישוריהן לטובת העיר״.

עו"ד כנרת אלישע כהן, סגנית ראש העירייה ויו"ר הוועדה לשוויון מגדרי: "אות ההוקרה מעמותת כ"ן – כוח נשים, הוא תוצאה של שינוי גדול שאנחנו מובילות/ים בעירייה בשנים האחרונות. הוועדה לשוויון מגדרי בראשותי פועלת יחד עם ראש העירייה אמיר כוכבי, כדי לייצר הזדמנויות רבות ככל הניתן לנשים בעירייה, כמו גם לקדם פעולות להפיכת המרחב העירוני כולו לשוויוני. הצלחנו לעשות שינוי גדול בזמן קצר יחסית ונמשיך לפעול בכל הכוח עד שנדע שיש שוויון מגדרי מלא הלכה למעשה בעירייה ובעיר כולה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן