אלמוני ביצע מעשה מגונה בפומבי ונתפס בזכות ערנותה של תושבת העיר

אלמוני ביצע מעשה מגונה בפומבי ונתפס בזכות ערנותה של תושבת העיר "אם היו באיזור הפארק  מצלמות לא היו צרכים אותי", אומרת התושבת שהביאה לתפיסתו של החשוד


המקרה אירע אתמול (שני), בשעה 17:00, סמוך לפארק ארבע עונות במתחם תחנת אוטובוס. החשוד במעשה, החנה את מכוניתו ליד התחנה – עמד בה ואונן כשגבו מופנה לכביש ומכנסיו מופשלות. באותם הרגעים עברה שם נערה שהתקשרה מבוהלת לאמה. תושבת, שמתגוררת סמוך למקום נסעה באותה עת מכוון ז'בוטינסקי לרחוב הציונות, הבחינה בנעשה, צלמה את החשוד ואת מכוניתו ובכך הצליחה להביא לתפיסתו.

"לא הבנתי מה קורה שם אבל התעורר בי חדש שמשהו לא תקין. התקרבתי למקום עם רכבי ולתדהמתי ראיתי בחור צעיר מאונן ללא בושה כשמולו עוברת נערה מבוהלת. התקשרתי למשטרה ובנוסף צילמתי את הנעשה", אומרת התושבת ומספרת שבזכות צילומיה, החשוד במעשה נתפס.

לדבריה, במשטרה נעזרו בצילומים ואף זימנו אותה ואתה נערה לתת עדות. "הצלחתי לצלם את רכבו של הבחור. התמונות היו קצת מטושטשות כי הוא מיהר לברוח מהמקום. למרות זאת במשטרה הצליחו לאתר אותו לשמחתנו. הפארק שנמצא סמוך לתחנה, משרת מאות ילדים ובני נוער. לא ייתכן שלא יוצבו במקום מצלמות. השוטרים חיפשו מצלמות באזור ולא מצאו. אם לא הייתי עוברת שם במקרה – הבחור היה ממשיך להסתובב חופשי.

מה נמסר לך מהמשטרה?

"החשוד במעשה נמצא בחקירה והיום הנערה תגיע לתת עדות. במשטרה מחפשים עדויות נוספות למקרים דומים, כך שכל מי ששמע או ראה מוזמן לדווח למשטרה".

תארי את החשוד

"מדובר בבחור צעיר כבן 30, גובה 1.70 מבנה גוף רזה ושיער שחור".


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן