אם יחידנית – את לא לבד

שירית רם ואהובה קיטנברג, מחפשות מתנדבות למיזם  'תכל'ס' שייתן מענה לאימהות חד הוריות וילדיהן

"בעזרת המתנדבות יוכלו האימהות להתפנות ולהקדיש לעצמן מעט זמן איכות בעת שהמתנדבת תעסיק את ילדיהם", אומרת שירית שהקימה את המיזם ההתנדבותי יחד עם חברתה אהובה. המיזם הוקם כדי לספק מרווח נשימה לאימהות חד הוריות שגידול הילדים לא משאיר להם זמן לעצמן.

שירית רם (66) מהוד השרון, מנחת קבוצות, מאמנת ומלווה שיקומית, עבדה עד לאחרונה בבית היוצר ברעננה. לאחרונה החליטה יחד עם חברתה אהובה קיטנברג, תושבת כפר סבא, שעוסקת בתחום הבריאות ומנחת קבוצות לפתוח מיזם התנדבותי.

שירית: "חשבנו על מיזם משמח. לא רצינו להקים מיזם שעוסק בצער. 'ילדים זה שמחה' – כמו שאומרים. בתור אם לילדים אני יודעת כמה קשה לגדל ילדים. לי יש בן זוג שעוזר לי, לאותן אימהות אין. הן צריכות להיעזר במשפחה ובשמרטפות. הקמנו את המיזם כדי לספק להן מספר שעות בשבוע בהן הן יוכלו לעשות משהו עבור עצמן".

איך זה בדיוק יתנהל?

"כרגע אנחנו מחפשות מתנדבות שיוכלו להגיע באופן קבוע לבית המשפחה ולהעסיק את הילדים פעם בשבוע למשך 3 שעות. יש לנו כבר כמה מתנדבות ואנחנו ממשיכות לצרף עוד. גיל המתנדבות הוא 18 ואילך. אנחנו נדריך ונלווה את המתנדבות ונספק להן את כל הכלים הדרושים. בנוסף אנחנו נערוך מפגש חודשי בנושא. קבלנו תמיכה מעיריית הוד השרון וגם מעיריית כפר סבא – הערים בהן נפעל.

בנוסף אנחנו רוצות לקרוא למתנדבות ובעלי עסקים שיספקו 'פינוקים' לאותן אימהות כמו סדנאות, תספורות וכדומה. יש לנו כבר ספרית שמוכנה לספק את שירותיה בהתנדבות וגם דולה. אנו נשמח אם הקהילה תיקח חלק בעשייה שלנו".

להתנדבות ולנשים שמעוניינות להיעזר במיזם תכל'ס ניתן ליצור קשר בטל: 054-2300330

כתבות קשורות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. שלומית הגב

    פרויקט מבורך, אני התחלתי ללוות אם יחידנית והקשר שנוצר עם האם והילד רק מרחיב את הלב.

    בואו להתנדב

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן