אם תרצי להמריא לשמיים, סגן ר' תושבת הוד השרון, סיימה קורס טיס כנווטת קרב

סגן ר' תושבת הוד השרון קיבלה הערב את כנפי הטיסה, בטקס סיום קורס טיס מספר 183 בבסיס חיל האוויר בחצרים.

הטקס יתקיים במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, מפקדים נוספים ומשפחות הבוגרים.

את קורס הטיס מסיימים 39 חניכים, מתוכם 35 גברים וארבע נשים, אשר יעמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה. הבוגרות והבוגרים מסיימים את קורס הטיס בתום הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה, בסיומה יצטרפו לחוד החנית של צה"ל ויובילו את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות.

בין המסיימים, סגן ר', בת 20, תושבת הוד השרון ולה שלושה אחים. אביה של ר' שירת גם הוא בחיל האוויר. היא הרחיבה בבית הספר התיכון את מגמות ביולוגיה, ביוטכנולוגיה וכימיה, הייתה חניכה, מדריכה ורכזת שכבה בתנועת הנוער העובד והלומד ובזמנה הפנוי אוהבת לשמוע מוזיקה, לשחק טניס ולעשות ספורט.

סגן ר' אמרה: "לא תמיד חלמתי להיות צוות אוויר, ביקשתי את המיונים כי הרגשתי שזה יכול להיות אתגר מעניין עבורי, עם תחילת הקורס הבנתי, כי זה המקום עבורי, שירות נשים בתפקידי מפתח בצבא ובפרט בקורס הטיס חשוב לי מאוד. אני זוכרת במיוחד את המסעות בשלב הבסיסי, בתור מיעוט נשי היה לי קשה לבקש עזרה מבנים, לא ויתרתי ואני גאה בעצמי ומחכה להתחיל את השירות בטייסת המבצעית".

למפגש עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיע עליהם בחייהם, תביא ר' את אמא של חברה שלה, שממלאת תפקיד בהנהלת עמותת אלו"ט, אגודה לאומית לילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי.

אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון: "ההצלחה של סגן ר׳ היא הצלחה אישית ומשפחתית בעלת השפעות קהילתיות וסביבתיות. העובדה שסגן ר' היא אחת מארבע נשים שסיימו את קורס הטייס הנוכחי, מלמדת רבות עליה, על המצוינות והנחישות שלה, אבל גם על הדרך הארוכה שעוד נותרה עד לשילוב מלא ושיוויוני של נשים בצה"ל. יישר כוח ר׳ ובהצלחה בניפוץ תקרות זכוכית גם בהמשך, גאות וגאים בך!".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן