תושבת שכונת הפרחים: "גבר שחושף את איבר מינו מסתובב בשכונה שלנו"

"אני רוצה להזהיר את ההורים והנערים והנערות מהוד השרון. תהיו ערניים ואל תתנו לילדים שלכם להסתובב לבד ברחוב".עיריית הוד השרון: הוגברה הערנות כמו גם תדירות הסיורים והנוכחות בשכונת הפרחים וסביבתה. בכל חשד להתנהגות בלתי הולמת יש לפנות מיד למוקד העירוני ו או המשטרה.

א' תשובת שכונת הפרחים, פנתה למוקד העירוני ביום שבת האחרון וסיפרה כי בנה בן ה-17 היה עד למקרה בו אדם כבן 40, התפשט וחשף את איבר מינו מול נערות בנות 12 שעברו ברחוב השלום פינת עקלתון.

"אני רוצה להזהיר את ההורים והנערים והנערות מהוד השרון. תהיו ערניים ואל תתנו לילדים שלכם להסתובב לבד ברחוב". אומרת א'.

המקרה אירע ביום שבת בשעה 17:15 ברחוב השלום פינת עקלתון. בנה של א' בן ה-17, שעבר במקום, הבחין בחבורת נערות בנות 12 רצות בבהלה. כשפנה לראות במה מדובר, הבחין בבחור כבן 40, חבוש בכובע מצחייה לבן שגובהו 1.75 מפשיל את מכנסיו ומתערטל מול הבנות. הבחור שהבחין בו ברח אל עבר אחת הסמטאות.

"בני רץ התקשר אליי וסיפר לי את מה שקרה. אמרתי לו שיישאר איתו בקשר עין וחייגתי מיד למוקד העירוני, דיווחתי על המקרה והם שלחו ניידת של ביטחון. למקום הגיעה גם ניידת של המשטרה. לצערנו הבחור הצליח לברוח מהמקום ולא תפסו אותו".

מעיריית הוד השרון נמסר: בהמשך לדיווחהנושא מטופל על ידי אגף הביטחון העירוני. הוגברה הערנות כמו גם תדירות הסיורים והנוכחות בשכונת הפרחים וסביבתה. בכל חשד להתנהגות בלתי הולמת יש לפנות מיד למוקד העירוני ו או המשטרה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן