מי הצית את דגלי הגאווה?

טרקטור ועגלה שעסקו בהסרת דגלי גאווה  עלו באש סמוך לעיריית הוד השרון, אמיר כוכבי " בשל שנאת חינם, צעיר מוסת ואלים בחר בדרך שאף צום לא יכפר עליה"

 

הצתה ללא גאווה צילום: דוברות כיבוי והצלה

בצהרי יום חמישי טרקטור ועגלה נגררת שעמדו סמוך לעיריית הוד השרון ברחוב הרשות עלו באש, שני צוותי לוחמי האש מתחנת השרון פעלו במקום וכיבו שריפה של עגלה נגררת וטרקטור חקלאי שהיה סמוך לעגלה. הצוותים פעלו בעזרת תותחי מים וקוו קצף לטובת כיבוי השריפה ומנעו את התפשטות האש לעבר שטח פתוח ורכבים נוספים חוקר שריפות הוזמן למקום , טרם נקבעה סיבת הדליקה. הנגרר היה מלא בדגלי גאווה שהוסרו בתום חודש הגאווה. ההצתה המכוונת נעשתה על הדגלים עצמם – מה שהביא לבערה מהירה ושריפה של הנגרר והכלי שלידו.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי פרסם הודעה בה כתב: "למה אנחנו תולים דגלי גאווה? – כדי לציין תקופות אפלות ואת המאבק לשוויון וכי הדרך לשוויון אמיתי עוד ארוכה והשנאה שמקורה בבורות, גדולה. בחודש האחרון היינו עדים להסתה לשמה נגד החינוך לשוויון והכלה, ולהסתה במסווה, של אלו ש ״רק מסבירים״ ש״כבר יש שוויון ולא צריך לתלות דגל שפוגע.״ דגל לא פוגע. הצתה מכוונת ומסוכנת כן.

ערב י״ז בתמוז, יום זכור לפריצת חומת ירושלים שהביאה לבסוף לחורבן בית שני, בשל שנאת חינם, צעיר מוסת ואלים בחר בדרך שאף צום לא יכפר עליה וגרם לנזק חמור לרכוש, לסכנה מיידית לחיי אדם ולהתקפה אלימה על ערכים של סובלנות, גיוון וקהילה -הערכים שלנו. תלונה הוגשה למשטרה ואני בטוח שלא רק המצית יתפס אלא גם מי שכיוון אותו בדרכו בתקווה שימצאו דרך לחזור בתשובה אמיתית."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן