תעצרו את העיר

מועצת העיר הוד השרון תתכנס לישיבה שלא מן המניין, חברי האופוזיציה קוראים לראש העיר ולמחלקת ההנדסה לספק תשובות בכל הנוגע לקריסות האדמה

ישיבת מועצה לבדיקת הטיפול בבולענים

הערב (רביעי) תתקיים ישיבת מועצה, שלא מן המניין בחדר הישיבות ברחוב יהושע בן גמלא 26. על סדר היום: דיון בנושא בורות ובולענים שנפערו ברחבי העיר. חבר המועצה אלון גלבוע: "הגיע הזמן שמישהו ייתן את הדעת על מה שקורה כאן בעיר. מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה ומסכנת חיי אדם". 

לדברי גלבוע, התושבים שמתגוררים בבניינים ברחוב הצנחנים וסמטת הדרור, נמצאים במצוקה. הם לא מצליחים לישון בלילה ומבקשים תשובות מהעירייה. "בשני אתרי הבנייה העבודה הופסקה. הקריסה של האדמה ברחוב סמטת הדרור, התרחשה לפני חצי שנה. מאז אף אחד לא הוציא מסמכים בצורה מסודרת, לא אמר לדיירים מתי הבנייה תימשך והם חוששים שבכל רגע יתרחש אסון". 

מה גרם לכם לקיים את הישיבה והאם לדעתכם ראש העיר והגורמים שמטפלים בבעיה יגיעו אליה?

"גילינו כשלים בכל מה שקשור להיתרי הבנייה – לא בוצע דוח פיקוח לפני שאישרו את ההיתר וגם לא בוצע סקר קרקע. זה נכון שאחרי שהאדמה קרסה שלחו קונסטרוקטור ובעלי מקצוע למקום – אבל זה לא מספיק. התושבים רוצים תשובות בכתב לגבי המשך הטיפול במקרה. 

לגבי מי שיבוא, אני לא יודע, הזמנו והודענו לכולם ואני מאוד מקווה שכל מי שמטפל בבעיה יגיע. מדובר בנושא חשוב ובסכנה ממשית שמרחפת עלינו – תושבי הוד השרון. אנחנו דורשים שתמונה וועדה בלתי תלויה וחיצונית שתפקח על הנושא". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן