תושבי הוד השרון למען חסרי הבית

מדי שנה מתים מקור בממוצע כחמישים חסרי וחסרות בית. תושבי הוד השרון, בחסות פורום הוד השרון שלנו – אספו מאות פרטי לבוש ושמיכות כדי לחמם את לבם וגופם של חסרי הבית בישראל

צילום: פרטי

על פי נתונים ממשרד הרווחה והרשויות, קיימים בישראל מעל ל-4000 חסרי בית. מתוכם רק כמחצית מטופלים על ידי הרשויות. בני הנוער שגילם מתחת לגיל 18, נשים בזנות, פליטים, אסירים משוחררים ונפגעי מגפת הקורונה גם הם נחשבים לחסרי בית אך אינם רשומים ככאלה. למעגל חסרי כמו כן, הבית חזרו משוקמים שכבר התחילו לעמוד על הרגליים אך קרסו בשל המשבר.

מנהלי פורום הוד השרון שלנו, שרואים את מצוקותיהם של האנשים השקופים בחברה, יזמו הפנינג התרמה שהתקיים במרכז דור באמצעותו אספו מאות פריטי לבוש חמים.

"מדובר במיזם קהילתי של פורום הוד השרון שלנו בשיתוף מרכז דור וגלידות שטראוס", אומרת נירית סוקול-מסיקה מנהלת הפורום. "לשמחתנו תושבי העיר הגיעו בהמוניהם ומסרו שקיות מלאות בבגדים ושמיכות  לחסרי הבית ומשפחות מעטות יכולת. בתמורה קיבלו גלידות מתנת גלידות שטראוס".

המיזם מבוסס על הרעיון של מחזור אורבני, וכל המשתתפים בפרויקט עושים זאת בהתנדבות מלאה. פורום הוד השרון שלנו – פורום התושבים העירוני, מונה 14.000תושבים ומנוהל על ידי נירית סוקול-מסיקה וקרן הרפז רז הפעילות החברתיות המוכרות בעיר בזכות  עשייתן הרבה.

נירית סוקול–מסיקה: ״אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק במיזם הנפלא הזה. התרגשנו מכמות הפריטים שתושבים הביאו. תודה ענקית למעשל ארז ושרון קנר, שמיינו את הפריטים והעבירו אותם לנזקקים״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן