צעירות וצעירי הוד השרון בחוד החנית של צה״ל

בטקס שהתקיים בקריה העניק ראש המטה הכללי רב אלוף אביב כוכבי חמש תעודות הצטיינות לראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי.

לפי נתוני הצבא הוד השרון דורגה במקום השני מבין הערים הבינוניות בישראל בנתוני הגיוס, בקרב גברים ונשים כאחד.
שיעור הגיוס בקרב הגברים עומד על 87% ובקרב הנשים על 85.6%.
נתון משמעותי אף יותר מיקם את הוד השרון במקום השני, לגברים ונשים כאחד, במילוי הפוטנציאל לקצונה כשאחוז הנשים עמד על 11.2 ואחוז הגברים בתפקידי קצונה עמד על 11.3
הוד השרון דורגה גם במקום השלישי בשיעור מיצוי הלחימה, מה שמראה על התנדבות גבוהה ליחידות שדה בעידן בו דווקא נהוג לחשוב שהנוער מתעדף קריירה עתידית בתחומי ההיי טק למיניהם.

בהוד השרון מתקיימת תכנית הכנה לשירות משמעותי הכוללת ימי הכנה עם מתן מענה פרטני ע"י מדריכת הנוער של הרשות העירונית וראש תחום הכנה לצה"ל, ימי הכנה ופעילויות ייחודיות בבתי הספר, סדנאות חוסן וקיום תכנים לעידוד המוטיבציה למנהיגות ופיקוד.
נוסף על כך, מעניקה העירייה בשנים האחרונות ערכת הכנה למבחנים הפסיכוטכניים בצו הראשון המאפשרת לכלל המועמדות והמועמדים לשירות ביטחוני להתכונן בצורה המיטבית.
השנה התקיים לראשונה גם יריד שנות שירות ומכינות שאירח תיכון הדרים בהוד השרון ובו השתתפו כ- 150 תלמידות ותלמידים מכל העיר וכן התקיים לראשונה כנס חשיפה עירוני לגיוס לצה"ל לבעלי צרכים מיוחדים.
המעטפת הזאת, ביחד עם המחויבות העירונית לשירות למען הכלל, ההשקעה בחינוך, וקידום ההתנדבות והמנהיגות באמצעות תנועות הנוער והחינוך הבלתי פורמאלי מהגילאים הצעירים, מהווה כר תומך המתבטא בסוף בנתוני האיכות הגבוהים אותם שיקף הצבא.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "חמש תעודות ההצטיינות שקיבלתי בשם העיר הוד השרון מראש המטה הכללי אביב כוכבי הן תעודה אדירה של כבוד המראה בעיני יותר מהכל את עוצמת הערכים של הנוער שלנו ואת המחויבות שלהן ושלהם למיצוי אישי כחלק מהתרומה לכלל. תודה להורים ולמשפחות ולקהילה בה הנוער שלנו גדל – בלעדיכם זה היה פשוט בלתי אפשרי. תודה לעובדות ועובדי העירייה, מערכת החינוך, תנועות הנוער והחינוך הבלתי פורמאלי המלוות ומלווים את הצעירות והצעירים לאורך שנים . והתודה הכי גדולה לצעירות וצעירי העיר, על שאתן ואתם שם דבר בתרומה לקהילה ולמדינה. זאת זכות גדולה עבורי וגאווה עצומה להיות ראש העירייה שלכן!".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן