פיזיותרפיה יכולה לשפר את איכות חייכם

טיפול פיזיותרפיה הוא מקצוע שעל מנת לעסוק בו, על המטפל לעבור הסמכה מקיפה במסגרת תואר ראשון, זאת בעוד כי החל מהסדר שנקבע ב-2008 חל איסור מוחלט להציע שירותי טיפול פיזיותרפיה ללא תעודת הסמכה בעלת תוקף חוקי.

תפקידם העיקרי של המטפלים בתחום הפיזיותרפיה הוא לבחון את הכאבים ואת הבעיות התנועתיות של המטופלים שזקוקים לסיוע ובהתאם לממצאים רפואיים, להתאים להם תכנית אשר כוללת תרגילים המבוצעים באופן עקבי על מנת להביא לשיפור במצב של כל מטופל. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת בנושא טיפולי פיזיותרפיה למען איכות חיים טובה יותר וכל היוצא בכך.

עריכת פיזיותרפיה לטיפול בדורבן

בעת בה אנו מדברים על טיפולי פיזיותרפיה נפוצים, ראוי לציין כי אחת הסיבות השכיחות ביותר שבעקבותיה אנשים רבים ניגשים לקבל טיפולים מסוג זה היא הימצאות של כאבים באזור העקב. למעשה, באזור תחתית כף הרגל, קיימת רקמת חיבור עבה במיוחד שיוצרת חיבור של עצם העקב לבהונות, זאת בעוד כי תפקידה העיקרי של רצועה זו הוא לבלום זעזועים ואף גם לספק תמיכה לקשת האורכית שעל כף הרגל. כאשר רצועה זו חווה עומס רב, נוצרים במקרים מסוימים קרעים זעירים, קרעים אשר עלולים להביא לכאבים רבים באזור העקב ואף גם לדלקת. על מנת לתת סיוע לאנשים שחווים כאבים באזור העקב בגלל מקרים שכאלו, קיים טיפול פיזיותרפיה מסוג טיפול בדורבן , כאשר מטרתו העיקרית של טיפול זה הוא לשפר את טווח התנועה של המטופלים ואף גם להקל על הכאבים שהם חווים באזור העקב. ראוי לציין כי הדבר מתבצע על ידי התאמה אישית של תרגילים שביכולתם להביא לתוצאות כאשר הם מבוצעים בצורה חזרתית ובאופן עקבי, אם כי לתוצאות של פיזיותרפיה יש להתאזר בסבלנות מאחר והדבר יכול לקחת זמן מה.

עריכת פיזיותרפיה לצוואר

בדומה לטיפול בדורבן, גם פיזיותרפיה לצוואר היא תחום טיפול שכיח במיוחד כאשר מדובר על טיפולי פיזיותרפיה מומלצים שביכולתם לשפר את איכות חייהם של המטופלים. למעשה, טיפול מסוג פיזיותרפיה לצוואר מתחיל בשלב הראשוני ביותר הלא הוא שלב האבחון, במסגרתו המטפלים המומחים יבחנו לעומק את כל הסיבות האפשריות שמאחורי כאבי הצוואר עליהם המטופל מתלונן. לאחר סיום האבחון היסודי, לכל מטופל תותאם בצורה אישית תכנית טיפול אותה המטופל יבצע בהשגחה וליווי מלא של חברי הצוות במקום אליו הוא ניגש לשם עריכת פיזיותרפיה לצוואר. חשוב לציין כי מדובר בתרגילים שעובדים רק כאשר מבצעים אותם באופן עקבי, זאת בעוד כי לתוצאות פיזיותרפיה עשוי לקחת זמן מה. על כן, כאשר אתם ניגשים לקבל טיפול פיזיותרפיה לצוואר חשוב מאוד לציין כי עליכם להתאזר בסבלנות ואף גם להתחייב לתהליך, מאחר והתוצאות לא יכולות להגיע ללא שיתוף פעולה מלא מצידכם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן