ערב הסטנדאפ של הקהל מת מצחוק מתרחב להוד השרון

לפני שאנחנו נכנסים איתכם לפרטי פרטים אנחנו רוצים לתת לכם טבילת היכרות קצרה עם הסטנדאפיסט שי חדד שהוא בעצם מייסד הערב של הקהל מת מצחוק שמתקיים במקור בתאטרון הסטודיו חיפה (שם החל את דרכו) והולך להתפרש בהמשך על עוד מקומות נוספים ברחבי הארץ ועכשיו הערב הזה מגיע אליכם תושבי העיר לפאב הbeבא בהוד השרון.

תכירו את שי חדד, הוא סטנדאפיסט מוכשר בן 35 מתגורר באזור הקריות, אפשר לומר שאת דרכו על הבמות הוא בעצם התחיל לפני 16 שנה בשנת 2006 במועדון קאמל קומדי קלאב בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב.

רובכם זוכרים שאז הטכנולוגיה לא הייתה משוכללת כמו היום וגם היו מעט סטנדאפיסטים, שי נסע מנהריה הרחוקה ברכבת עד לת"א לקומדי קלאב פעם בשבוע קבוע להופיע וכאמור גם הופיע במבחר מקומות נוספים.

אחרי כמה שנים חדד הגיע להחלטה בחייו וזה להפסיק להופיע ולא לעשות יותר סטנדאפ, ההפסקה שלו הייתה למשך 7 שנים ובשנת 2018 אחרי שיחות עם חברים קרובים מהתחום הוא החליט לחזור לבמות ואפשר לומר שהוא חזר בנאדם אחר, עם הרבה בגרות, מודעות, רעב ומוטיבציית שיא להצליח וגם הרבה חומרים של פעם שהוא שינה ועשה חדשים.

עד כה התקיימו בחיפה מעל 20 ערבי סטנדאפ קורעים מצחוק אותם שי ניהל בשיתוף פעולה עם הבעלים ואירח מגוון רחב של סטנדאפיסטים, ולאחר מחשבות רבות חדד החליט להרים הילוך ולנסות למצוא מקומות נוספים בארץ כדי להכניס גם שם את הערב של הקהל מת מצחוק.

מה זה הערב הקהל מת מצחוק אתם שואלים? בשביל זה אנחנו פה.

שי מארח בכל ערב סטנדאפיסטים שונים, חלקם מופיעים יותר זמן חלקם מופיעים פחות זמן אבל מה שבטוח מחכה לקהל ערב סטנדאפ מגוון בשלל צבעים, יהיו ערבים שבהם יתארחו אומנים יותר ותיקים כמו: דדי הגולש גל, קארין פז, אבי חיו, שגיב פרידמן ועוד רבים טובים אחרים.

אי אפשר שלא לפרגן כמובן לדרור המקסים שהוא הבעלים של בר ההופעות באבי בר בו יתקיים ערב הפתיחה של הקהל מת מצחוק ב 21.3.22.

מדובר בבר איכותי ויפה עם אוכל ושתייה אווירה טובה ומגוון רחב של הופעות בכל החודש.

אז אחרי שנתיים של קורונה, סוף סוף מקבלים הרגשה של חזרה לשגרה ומה נשאר לנו בחיים חוץ מלצחוק?

מחכים לראות אתכם באים לצחוק בערב הפתיחה או מדי חודש בליין של הקהל מת מצחוק בפאב הבאבי בר, שי חדד יארח סטנדאפיסטים מכל הארץ, כרטיסים ניתן להשיג באתר פורטל סטנדאפיסט או באתר הרשמי של שי חדד הסטנדאפיסט עם עוד מגוון גדול ורחב של הופעות ברחבי הארץ, יהיה קורע מצחוק, תגיעו!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן