עסק מקומי: נטלי טוני הרשקוביץ – Alexa kids wear

עסק מקומי – הוד השרון ניוז שמחים להכיר לכם עסקים מקומיים כאלו שפועלים בקהילה, חיים בעיר ומהווים חלק משמעותי בדופק המקומי.

השבוע: נטלי טוני הרשקוביץ – Alexa kids wear

רוצים להופיע במדור? לחצו כאן

שם:
טלי טוני הרשקוביץ – Alexa kids wear

תחום פעילות:

בגדי ילדים – העסק נפתח ביום הולדתה שלי ביתי אלכס, ב-22/11 עם קולקציית מעילי חורף 2020 על מנת לבדוק את השוק ואת העניין שלי בו.

בת 39, נשואה לטל ואמא לאלכס בת ה-3. הייתי מפיקת אירועים עצמאית כ-10 שנים וכשהגשמתי את כל חלומותיי עברתי לתחום הנדל״ן.

במשך שנים שיווקתי פרויקטים בארץ ובשנתיים האחרונות נפתחתי לשיווק נדל״ן בחו״ל, ראיתי את הפוטנציאל המדהים והחלטתי לרכוש דירות ולפתוח עסק עצמאי לשיווק נדל״ן בחו״ל. אחרי חודשים ארוכים של מחשבה ובנייה הגעתי בדיוק למה שייחלתי, מכרתי את הדירה הראשונה ואז הגיעה הקורונה.. השמים נסגרו וכך העסק שלי.

מצאתי את עצמי בבית מפברואר עם ילדה קטנה ובעל שעבר לעבוד מהבית, האמת שמאוד נהניתי מהמצב החדש והשתדלתי לשים בצד את האכזבה, אני מאוד מאמינה שמה שצריך לקרות קורה ושאפשר מכל סיטואציה לגדול ולפרוח.

לפני הקורונה פתחתי קבוצת וואטסאפ לקהילה עסקית בשכונת מגוריי, 1200 בהוד השרון. הקבוצה מאוד פרחה ובעקבות הקורונה החלטתי לפתח אותה ובעזרת אחד השכנים הוקם אתר אינטרנט לטובת העניין ובימים אלו כבר החלה ההרשמה לאתר הקהילה שמטרתו לחזק את השכנים שלנו ולקבל שירות קרוב לבית.

במיוחד בימי קורונה כולנו הבנו שאנו צריכים שהכל יהיה קרוב אלינו וכשזה ממש מתחת לבית או מגיע אליך עד הבית זה בכלל מצוין. נוסיף לכל זה ערבות הדדית והעלאת ערכה של השכונה שלנו ושל השכנים ויצאנו מורווחים מכל הכיוונים.

בספטמבר הנסיכה שלי סוף סוף חזרה לגן אבל השמיים נותרו סגורים, הסגר השני מיהר להגיע והתחלתי להשתעשע ברעיונות חדשים.

החלטתי לבדוק את תחום אופנת הילדים והזמנתי קולקציית מעילים לחורף, במידה וזה יעבוד ואני יאהב את זה נמשיך הלאה.. התוצאות היו מדהימות, מאוד נהניתי מכל היופי הזה אך אני עדיין לומדת איך למכור את זה. הבנתי שזה נחמד לייבא אבל שאני מעדיפה למכור עיצובים שלי ופניי מכוונות לשם כרגע, מקווה שעד הקיץ כבר אגיע לשם.

מה הכי חסר לך בשגרת הקורונה?

קפיצות קטנות לחו״ל

האם הלקוחות שלך מקבלים את השינוי או מצפים לחזרה לימים רגילים?

לקוחותי בנדל״ן מחכים כמוני שנחזור לפעילות ובגלל זה איני יכולה לשווק את העסק החדש דרך הפייסבוק שלי כי הוא מזוהה עם פעילותי הנדל״נית ולכן זה קשה פי שתיים

האם קיבלת מהעיריה או מהמדינה תמיכה כדי להמשיך את הפעילות?

מקבלת כל הזמן סכומים  שונים, בלי שום הכוונה או עזרה אמיתית והגיונית

איזו תמיכה הייתה יכולה לסייע לי להתמודד?

תמיכה מקצועית שתכוון, תעזור ותלמד איך להתנודד עם השינוי, פרסום ושיווק במחירים הגיוניים לעסקים חדשים שהתחילו ממינוס

הייתי רוצה להגיד לתושבי הוד השרון וללקוחות שלי שיש לנו עיר נפלאה ועם ערבות הדדית והסתכלות על שכנינו נוכל להפוך אותה לנפלאה עוד יותר.

Alexa kids wear בפייסבוק

Alexa kids wear באינסטגרם

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן