עליה בתחלואה דחיית אירועים

לאור עלייה בתחלואה של נגיף הקורונה בהוד השרון, ולאחר התייעצות עם משרד הבריאות, הוחלט על דחיית הקונצרטים הציבוריים, אשר היו מתוכננים להיום, שלישי 6.7.21 ולמחר, רביעי 7.7.21 אירועי עירייה ובהם אירועי תרבות, נוער, ספורט ורווחה ומפגשי עבודה רבי משתתפים, שתוכננו להתקיים עד ה 11.7 כולל, ידחו ויקבעו מחדש.

 בעקבות העלייה בתחלואה ובמדד הרמזור , התקבלו בהערכת מצב ההחלטות הבאות והן בתוקף בשלב זה עד ל 11.7, כולל.

אירועי עירייה ובהם אירועי תרבות, נוער, ספורט ורווחה ומפגשי עבודה רבי משתתפים, שתוכננו להתקיים עד ה 11.7 כולל, ידחו ויקבעו מחדש.

מדובר בכל אירוע בתחומים הללו המהווה התקהלות בין אם במרחב סגור או פתוח למעט חוגי ספורט ואחרים, שיופסקו בעת הזאת במרחבים סגורים בלבד.

ביחד עם הנהגת גני הילדים והנהגת הורים יישובית הוחלט כי פעילות החינוך בגני ובתי הספר של הקיץ, ימשכו תחת בקרה של הגורמים העירוניים, משרד הבריאות ומשרד החינוך, במטרה לקטוע שרשראות הדבקה תוך בידודים נקודתיים, למעט במקרים בהם תהיה התפרצות שתחייב הקפאת מסגרות מלאה.

התחשבנות כלכלית בנושא סגירת מסגרות ו/או בידודים, תעשה לאחר שיוצגו עמדות המדינה והשלטון המקומי ומתוך תשומת לב לצרכים של תושבות ותושבי העיר.

פעילות מחנות הקיץ של תנועות הנוער היא פעילות חינוכית ונכנסת מבחינת העירייה בהגדרה של בתי הספר של הקיץ, ולכן תימשך עד שיוחלט אחרת בין אם על ידי משרדי הממשלה או תנועות הנוער עצמן או ככל שהנתונים יצדיקו שינוי החלטה עירונית.

עיריית הוד השרון פועלת להמשיך את הנגשת החיסונים לקהילה וגם השבוע יפעל מתחם חיסונים לכלל קופות החולים ביום רביעי 7.7.21 בין השעות 16:00 ל 21:30 באולם הספורט בתיכון הדרים (ניתן להוריד טופס הסכמה באתר העירייה).

מתחם בדיקות דרייב אין משותף עם מועצה אזורית דרום השרון פועל כל השבוע למעט שבת לנוחיות כלל התושבות והתושבים.
אנחנו חוזרים ומבקשים מהציבור להקפיד על ההנחיות, לפעול בהיגיון המתבקש ולהימנע ככל האפשר מפעולות מקדמות הדבקה בעת הזאת, למען השגרה של כולנו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן