"אני מקווה ופועל בכל יכולתי שמרכז המעונות ברחוב הדרים ייפתח תוך חצי שנה"

מאיר חלוואני, חבר מועצת העיר התמנה ליו"ר אלומה ומבטיח לשפר ולחזק את נושא התרבות, המעונות והקשר הישיר עם התושבים. "אני לומד כרגע את התפקיד החדש שנכנסתי אליו ומאמין שכבר בקדנציה שלי, המעונות ברחוב הדרים שמיועדים למשפחות מצוקה – ייפתחו"


מאיר חלוואני (61), טברייני מלידה דור שביעי בארץ, עבר להתגורר בעיר הוד השרון בשנת 1992 יחד עם משפחתו. מאז המעבר הוא לא נח לרגע ופועל רבות למען הקהילה. חלוואני שסיים את תפקידו כסגן ראש העיר לפני שנה וחצי, התמנה השבוע ליו"ר אלומה, שאחראית על נושא התרבות בעיר בשיתוף עיריית הוד השרון. חלוואני שנכנס לנעליו של נאור שירי – שפרש בשל כניסתו לכנסת, מספר שהוא יעשה הכל על מנת שנהנה מחיי תרבות מגוונים.

"כיהנתי ברבה תפקידים ציבוריים, אני מכהן כחבר מועצה 10 שנים. כיהנתי סגן ראש העיר, כיו"ר הנהגת הורים, ובעוד תפקידים שבהם פעלתי למען הקהילה. אני לא פוליטיקאי ומתכוון לסייע לתושבים ככל שאוכל", אומר חלוואני, שכיום ממשיך בעבודתו כחבר מועצה ומחזיק בין השאר בתיק השפ"ע – תיק הרווחה והביטחון החברתי בעירייה. לדבריו, הניסיון העשיר שלו בכל תחומי הקהילה – הם אלו שיעשו את ההבדל בתפקידו החדש.

חלוואני: "החלטתי להיכנס לתפקיד כשנאור שירי פרש לטובת החיים הפוליטיים בכנסת. התפקיד קסם לי כי הוא כולל עשייה תרבותית וחברתית. ברגעים אלו אני לומד את התפקיד ובודק כיצד ניתן להעשיר ולשפר את הפעילות בתחומי הכדורגל, מעונות היום שאנחנו אחראיים עליהם וכמובן את הפעילות התרבותית".


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן