מהנדסת עיר חדשה להוד השרון

מהנדסת חדשה להוד השרון, אדריכלית מירב שניר נבחרה לתפקיד מהנדסת העיר שלושה חודשים לאחר סיום תפקידו של מהנדס העיר הקודם

מהנדסת העיר החדשה אדריכלית מירב שניר

האדריכלית מירב שניר נבחרה לתפקיד מהנדסת העיר הוד השרון ותתחיל את תפקידה בתחילת שנת 2023, מירב שניר מסיימת את תפקידה כאדריכלית העיר אשקלון בו כיהנה שנתיים. מירב שניר, תושבת אבן יהודה, הינה בוגרת הטכניון, והשכלתה כוללת תואר ראשון באדריכלות, תואר שני (מחקרי) בעיצוב עירוני ותואר שני נוסף בהנדסה עירונית. זאת, במקביל להשתלמויות מקצועיות כמו תמ"א 38 וקורס דירקטורים. שניר, שנבחרה על ידי ועדה למינוי בכירים ומינויה אושר פה אחד במועצת העיר.

מהנדס העיר הקודם סרג'יו וולינסקי סיים את תפקידו בחודש יולי לאחר 7 וחצי שנים בתפקיד, בחודש מרץ השנה אושרה תכנית המתאר של הוד השרון, בין האתגרים העומדים בפני מהנדסת העיר החדשה הם המשך פיתוח תכניות ההתחדשות העירונית בהוד השרון, המשך פיתוח איזורי התעסוקה בהוד השרון.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "האתגר הכי גדול העומד בפנינו כמשרתי ונבחרי ציבור הוא לדמיין את עיר העתיד, לעתים הרבה אחרי שלא נהיה כאן, ולדאוג שהתכנון שאנחנו עושים היום, יאפשר את התנאים להמשך ביסוסה של הוד השרון כעיר מבוקשת וטובה לתושבותיה ותושביה. בארבע השנים האחרונות פעלנו בהנהלת העירייה ובמנהל הנדסה בהובלתו של סרג׳יו וולינסקי להפוך את המשוואה העירונית הישנה שקידמה בעיקר דיור לא מגוון, והוספנו תכנון של עירוניות חדשה ומשתפת, הגדלת שטחי מסחר ותעסוקה המאפשרים צמצום יוממות, ותכנון התחדשות עירונית מתחמית שישפר משמעותית את המרקם והמרחב הציבורי. זאת הזדמנות להגיד שוב תודה רבה ובהצלחה לסרג'יו בהמשך דרכו ולאחל כמובן הצלחה רבה למהנדסת העיר הנכנסת אדריכלית מירב שניר שנכנסת לתפקיד משמעותי עם הניסיון והרקורד המקצועי שאמורים לקחת אותנו לשלב של תכנון עירוני מיטבי ופורץ דרך, זאת לצד ייעול השירות במנהל הנדסה והתאמתו לצרכים ולאתגרים של השנים הקרובות".

מהנדסת העיר החדשה, אדריכלית מירב שניר: "אני מודה להנהלת העיר על הבעת האמון בבחירתי לתפקיד מהנדסת העיר, ועל ההזדמנות להוביל את מערך ההנדסה העירונית של הוד השרון. אני מחויבת למקצועיות, שקיפות ושיתוף פעולה עם כלל הגורמים השותפים לעשייה העירונית".

מהנדס העיר הקודם סרג'יו וולנסקי וראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן