טקס יום הזיכרון העירוני לשואה ולגבורה בהוד השרון בערב יום השואה 5.5.24 בשעה 20:00

הטקס שייערך בבית מקומי לתרבות, רחוב יהושע בן גמלא 26 ישודר במקביל, על מסך ברחבת בית מקומי לתרבות ובפלטפורמות העירוניות – בפייסבוק, ביוטיוב ובאתר העירוני. הטקס יכלול קטעי נגינה, משחק ושירה בהשתתפות זמרות הקונסרבטוריון ובמקום תוצג התערוכה: " אומרים ישנה ארץ" – כיסופים לארץ ישראל בתקופת השואה.

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה נערכים בעיר מספר אירועי "זיכרון בסלון". ביום חמישי ה-2.5, נערך בספריה העירונית אירוע זיכרון בסלון במסגרתו סופר סיפורה של הלנה המרמש על ידי ביתה מיקה וצלר ונכדתה ניבה ברדה. ביום ראשון ה-5.5 בשעה 19:00 ייערך בממרכז קהילתי גיורא ברחוב המוסדות 2, מפגש עם איש העדות שלום קלנר וביום שני ה-6.5 בשעה 19:00, ייערך במרכז האמנויות הרב תחומי, בדרך כפר הדר 33, מפגש עם סלי גרכט מבית ורסנו.
להשתתפות יש להירשם באתר: https://www.zikaronbasalon.com/

השכבות הבוגרות של תנועות הנוער העירוניות, אירחו ביום חמישי ה-2.5 את נותן העדות ברוך שטיינברג לשיח בין-דורי על העבר, ההווה והעתיד, בו לקח חלק גם ראש העירייה אמיר כוכבי. באותו היום בקניון עזריאלי בהוד השרון התקיימה המונודרמה "משהו ממני נשאר בך", ובה מספר השחקן יהודה ירון את סיפורו של שורד השואה חיים ארביב, תושב העיר.

בערב יום השואה, ראשון 5.5.24 תנותק במשך כל היום התאורה במגרשי הספורט. התאורה תחזור לפעול בשעות הרגילות, ביום שני 6.5.24.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן