חופשי על הבר

לרגל עליית הדוקו-ריאליטי "רפאליס" יצאנו לרחובות הוד השרון כדי לשמוע מה חושבים תושבי העיר על הדוגמנית הכי מפורסמת שיצאה מכאן והאם גם אחרי שערוריית המסים היא עדיין מביאה לנו כבוד

על דבר אחד אין חולק: בר רפאלי היא השם הכי גדול שיצא עד היום מהוד השרון. יצאנו לבדוק מה חושבים תושבי העיר על הסדרה ועל בר ומשפחתה.

שבוע לאחר שעלתה בהוט "הרפאליס", שחושפת באופן אינטימי את חייה של המשפחה הכי מפורסמת וזוהרת בישראל, יצאנו לרחובות הוד השרון בשביל לשמוע מה אתם חושבים על בר, ציפי, רפי, דור ואון רפאלי שחוו בשנים האחרונות סערה עם כניסתה של ציפי לכלא נווה תרצה ואת בר לעבודות שירות בגלל פרשת המסים.

המסקנה הראשונה שלנו מהמשאל היא שתושבי העיר רואים את הסדרה ואוהבים את בר ומשפחתה.

רז רביוב: "בר הצליחה בחיים ולבריאות שיהיה לה. אני לא מכיר אותה באופן אישי ולא שמענו משהו רע על המשפחה, חוץ מזה שהאמא הייתה בכלא".

רונן אברהם: "זה עוד ריאליטי. אני לא חושב שהסדרה הזו תתרום לעיר שלנו באיזשהו אופן. בר מפורסמת לא מהיום. זה שהיא גרה בהוד השרון זו עובדה. כשרצו להשתמש בה כפרזנטורית של מדינת ישראל ידעו לעשות את זה יפה מאוד. האם זה טוב להוד השרון? ימים יגידו".

מה דעתך על בר כדוגמנית?

"ייאמר לזכותה שהיא בחורה יפה".

היית מצביע לה לראשות העיר?

"לראשות העיר היופי הוא לא פקטור, אז כנראה שלא".   

הספר המוכר בנימין שרון חובש כיפה אז את בר הוא לא יספר, אבל הוא מוכן באהבה לספר את ילדיה. "ראיתי את הסדרה שלה והיא מהממת. מביאה את כל האמת בפנים".

איציק בוארון מפלאפל בוארון ראה כבר שני פרקים מהסדרה והוא מעיד שהיא "אחלה. אשתי מאוד אוהבת אותה. לדעתי עושה עליהום על בר וזה מוגזם. בסך הכל זו משפחה רגילה וטובה ואני אשמח לפנק אותם בפלאפל שלי".

אוריאל כהן: "זו סדרה טובה ולבר יש תכונות טובות. האם זה יעזור להוד השרון? יכול להיות. יש הרבה סדרות שאנשים מפרסמים את הבתים שלהם ואת העיר שהם גרים בה, כמו הבוזגלוס, אז למה לא? זה עושה רק טוב".

רוחמה נזגינוב סיכמה את המשאל בצורה הקולעת ביותר: "אני מאוד אוהבת את בר – הבחורה הכי יפה בישראל – וברור שאשמח להזמין אותה לאכול את השניצל שלי ב'שניצל המשפחה', אבל האם אחרי כל מה שיודעים על המשפחה הזו נשאר עוד מה לחדש?"

"רפאליס", ימי שני-רביעי ב-20:15 בהוט

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן