חוגגים עצמאות בהוד השרון

הוד השרון תציין את יום העצמאות ה- 73 במגוון אירועים ופעילויות ברחבי העיר

הפעילויות תתקיימנה במספר מוקדים ובהתאם להנחיות כדי להבטיח את בריאות התושבים ולמנוע התקהלויות. בפארק האקולוגי יתקיים אירוע שירה בציבור, ובפארק ארבע העונות צפוי להתקיים מופע מצומצם, במסגרת הנחיות התו הירוק. 

אטרקציות נוספות בערב יום העצמאות – מופע לייזרים בשמי העיר ופעילות בכדור פורח, בהתאם לתנאי מזג האוויר. כמו כן, ביום העצמאות 15.4 יתקיימו משחקי חפש את המטמון לכל המשפחה ברחבי העיר כאשר הזוכים יזכו בטיסה במסוק בשמי הוד השרון.

פרטים והרשמה לפעילויות באתר העירוני.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "לאחר שנה של סגרים וריחוק חברתי, אנו אט אט חוזרים לשגרה. מתוך הקפדה על ההנחיות ועל בריאות הציבור ומתוך צניעות כלכלית לאור השנה החולפת וזאת שלפנינו  לא יהיו מופעים גדולים וחגיגות לתוך הלילה. כן יתקיימו הרבה פעילויות קהילתיות מגונן. והרבה יותר ביחד מאשר היה לנו בשנה שעברה, הכל כאמור בצורה בטוחה ובהתאם להנחיות". 

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עדי ברמוחה: "אני כל כך שמחה שבחג הזה נוכל לחזור ולשמוח יחד, גם אם בשלב הזה נעשה זאת עדיין בקבוצות קטנות ובאירועים שכונתיים.  קוראת לכל התושבים והתושבות לצאת לבלות וליהנות, אבל לזכור כי שמחת החג עדיין לא חזרה לגמרי לשגרה וחשוב מאוד לנהוג במשנה זהירות ובהתאם להנחיות".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן