הוד השרון מתעוררת בלילה

אחרי שנים של תרדמה צצים בהוד השרון מקומות בילוי עם ניחוח תל אביבי כמו הבאבי בר שמארח זמרים וסטנדאפיסטים והקולקטיב שמציע מוזיקה וטעמים שלקוחים מחיי הלליה של העיר הגדולה

צילום : קרן שלהבת

״איך הגעתי להוד השרון? עליתי על 531 ונחתי בבאבי  בר – אחלה מקום, אווירה מעולה ואין ערסים״, כך אומר גיל קופטש שהופיע השבוע בפאב ההומה בדרך מגדיאל. 

קופטש הוא רק אחד השמות הבולטים ברשימה הנוצצת של אומנים, זמרים, בדרנים שיגיעו בתקופה הקרובה לבאבי בר ויעלו את הוד השרון על מפת חיי הלילה.

בראיון להוד השרון ניוז, סיפר קופטש, שהיה מועמד עלה ירוק לכנסת, על הוויה הפוליטית המתוקה מרירה: ״ישבתי על הקבר של בן גוריון ואמרתי לו שיום אחד תהיה פה לגליצזיה של סמים קלים וייצוא הבשורה לעולם. העיתונאים אמרו עליי שאני נרקומן, מסטול והזוי והם צדקו בהכל (הוא אומר בחיוך). הדבר המעניין הוא שלמרות שלא נכנסנו לכנסת – האג׳נדה שלנו נצחה״. עוד התייחס קופטש לפרשת גרוניך שעוררה סערה שהאומן הוותיק אמר: ״איזה קהל יפה כולם אשכנזים״. 

אני מאוד מעריך את גרוניך, חבל שעל פליטת הפה קטנה שלו ישר היו מי שקפצו להיעלב. בעיניי זה אכזרי לגמור קריירה של בן אדם על דבר כזה. זה מעיד שדווקא בעידן הפוליטקלי קורקט יש יותר נפגעים מאשר בתקופה שהיה מותר להגיד הכל. בכלל נראה לי שכל הקטע של שנאת חינם כבר לא עובד וצריך לעבור לשנאה בתשלום.

אחרי הראיון קצר עם קופטש, קפצנו לקולקטיב שהחליף את אנג'לינה ברחוב הבנים והביא לנו טעימות מחיי הלילה של תל אביב. אחד מהבעלים עידן אבידן, סיפר לנו על הבחירה להגיע להוד השרון: ״במשך שנים אני ושותפיי פעלנו בתל אביב בהצלחה רבה. לפני שנתיים החלטנו לצאת מגבולות תל אביב – התחלנו בהרצליה והשבוע הגענו לעיר הוד השרון ופתחנו את בר הקולקטיב. בעיניי העובדה שהסצנה בהוד השרון בחיתוליה היא יתרון ולא חיסרון.

לדבריו, המחירים של המנות והקוקטיילים זולים בכ-15% לעומת תל אביב, וזה לא הדבר היחידי שבו הבעלים ממששים את הדפק של העיר. ״השף שלנו בונה מנות שיתאימו להווי של המבלים בהוד השרון וגם המוזיקה תהיה בתאם. מאוד משמח אתנו שאנחנו רק ביום השני לפתיחה והמקום מלא״.

איך אשתך מתמודדת עם העובדה שאת חיי בלילה?

"אשתי ואני ביחד כבר הרבה שנים והיא מכירה אותי כאדם שחי בעיקר בלילה. חוץ מזה אני אבא מדהים ויש לי יותר זמן לעזור ביום יום כשאני בבית״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן