"גאים לחנוך את מרפאת הדגל של כללית בהוד השרון"

בתחילת חודש פברואר תפתח כללית את המרכז הרפואי כיכר המושבה ברחוב סוקולוב 46  המרכז החדש ישתרע על פני שטח של 1,800 מ"ר ויכלול שירותי רפואת משפחה, ילדים ורפואה יועצת לצד מכון פיזיותרפיה, מכון להתפתחות הילד, טיפת חלב, בית מרקחת ומתחם סדנאות – והכול תחת קורת גג אחת, עם מרפסת לנוף של אזור השרון

מימין: ד"ר יעל רייכנברג, ד"ר אלונה איש טוב, מרוואה עאסי, קריסטינה אוסניס ויוני בוזגלו

בשורת בריאות משמעותית למבוטחי כללית המתגוררים בהוד השרון: בתחילת חודש פברואר ייפתח במתחם כיכר המושבה ברחוב סוקולוב מרכז רפואי חדש ורחב ידיים, שירכז תחת מקום אחד את מיטב השירותים הרפואיים של כללית.

המרכז הרפואי כיכר המושבה ישתרע על לא פחות מ-1,793 מ"ר והוא ייפרס על פני כל הקומה הרביעית ומחצית הקומה החמישית של בניין המשרדים הממוקם מעל האזור המסחרי של כיכר המושבה.

בקומה הרביעית יינתנו שירותי רפואה ראשונית ורפואה יועצת, בית מרקחת ומשרד, וכן מכון פיזיותרפיה ואולם סדנאות. בין מקצועות הרפואה היועצת שייפתחו בהדרגה בקומה זו ניתן יהיה למצוא רפואת עור, עיניים, אורתופדיה ואף אוזן גרון, הנחשבים בין תחומי הרפואה המבוקשים ביותר, כאשר בעתיד מתוכננת להיפתח במקום שלוחה של רפואה משלימה. 

בקומה החמישית יפעל מכון להתפתחות הילד, שייתן מענה למגוון נרחב של תחומים ובהם קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, פסיכולוגיה ועו"ס. לצד המכון תפעל תחנת טיפת חלב שתיתן מענה להורים ולפעוטות משלב ההריון ועד סוף הגיל הרך.

המרכז הרפואי החדש צמוד לתחנת רכבת סוקולוב ולבאים ברכב יש חנייה חינם בחניון של כיכר המושבה.

הכירו את הצוות המוביל של המרכז

תחילת פעילות המרכז הרפואי כיכר המושבה מתוכננת כאמור לתחילת חודש פברואר. את המרפאה הראשונית שתפעל במקום תנהל ד"ר אלונה איש טוב, רופאת משפחה מוערכת ובעצמה תושבת האזור. כריסטינה אוסניס תשמש מנהלת הסיעוד של המרפאה היועצת ומנהלת הסיעוד של המרפאה הראשונית תהיה מרוואה עאסי. על הניהול האדמיניסטרטיבי של המרפאה החדשה והמתקדמת תנצח יוני בוזגלו, שבמשך שנים משמשת המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז לבריאות הילד והמרכז לבריאות האישה הפועלים בקניון עזריאלי הוד השרון (לשעבר מרגלית).

"טובי המומחים בזמינות ובנגישות מקסימליים"

השבוע סיירה הנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית במתחם החדש ורחב הידיים, אשר נמצא בשלבים אחרונים של גימור לקראת ההפעלה ההולכת וקרבה.

לדברי מנהל מינהלת ראש העין, ד"ר שי נתנזון, "כללית מתגאה להציג את המרכז הרפואי החדשני והמתקדם כיכר המושבה. מדובר בשדרוג אדיר בשירותי הרפואה למבוטחי כללית בהוד השרון. שירותי הרפואה יינתנו במרכז החדש על ידי טובי המומחים בכל תחום, בזמינות ובנגישות מקסימליים".

מנהלת המחוז, ד"ר יעל רייכנברג, ציינה בהתרגשות כי "מרפאת כיכר המושבה תשמש מרפאת הדגל של כללית בהוד השרון ותאפשר קבלת מיטב השירותים הרפואיים באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר על ידי טובי הצוותים – והכל תחת קורת גג אחת.

"עבורי אישית מדובר בסגירת מעגל חגיגית במיוחד. לפני ארבע שנים סיירתי כאן יחד עם חברים מהנהלת המחוז וקיבלנו החלטה להקים מרפאה גדולה במתחם שבזמנו היה קיים רק על הנייר. אני מודה למנהלת האדמיניסטרטיבית של המחוז, חנית רצהבי, ולמהנדס יוסי אליהו, על החזון וההסתכלות ארוכת הטווח – ועל הנחישות לפעול במהירות ובמקצועיות לשם פתיחתו הקרובה של המרכז הרפואי".

מימין: ד"ר יעל רייכנברג, ד"ר אלונה איש טוב, מרוואה עאסי, קריסטינה אוסניס, יוני בוזגלו, ד"ר שי נתנזון, ניקול בוחבוט ומריה פרידמן

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן