"אם ענת הייתה נבדקת היא אולי הייתה נשארת בחיים"

ענת משה (51), נפטרה לפני שבועיים ממחלת סרטן השד. בני משפחתה קוראים לכלל הנשים ללכת להיבדק כדי למנוע את המקרה הבא לתרומות

כלנית משה, תושבת גיל עמל, גיסתה של ענת, קוראת לנשות גיל עמל להתגייס למען בעלה וילדיה של ענת שנותרו ללא אם – שבורים ומתקשים לעכל את הבשורה שאמם אינה בחיים. "נשמח להתגייסות של התושבים בתרומות".

ענת הותירה אחריה 10 ילדים ומשפחה שבורת לב. משפחת משה מוותיקי גיל עמל. בעלה של ענת – מאיר משה, מוכר לרבים מבני העיר, נותר לגדל את ילדיו ללא כל עזרה.

ישראלה משה אחותו שפתחה גיוס המונים לרווחת המשפחה: "קרה לנו אסון במשפחה. גיסתי ענת הלכה לעולמה. היא הייתה אישה טובת לב, מקסימה ואימא למופת. היא עבדה כל חייה וגידלה את ילדיה במסירות. לצערנו היא חשה כאבים, לא נבדקה וכשכבר עשתה זאת – זה היה מאוחר מידיי.

לדבריה של ישראלה שלוותה את ענת לאורך כל הטיפולים, המחלקות בבתי החולים עמוסות בנשים שחלו. "כיום זה כבר לא אחת מתשע. לפי מספר הנשים שראיתי במחלקות – זה הרבה יותר. לאור הטרגדיה המשפחתית אנחנו רוצים לקרוא לכל הנשים ללכת להיבדק לפחות פעם אחת בשנה. בדיקה מצליה חיים. כיום סרטן השד תוקף גם נשים צעירות וזה יכול לקרות לכל אחת. במשפחה כולנו מהרהרים בכך שאם ענת הייתה נבדקת בזמן – אולי היא הייתה ניצלת. כרגע מה שנותר לנו לעשות זה להזהיר נשים אחרות".

משפחת משה פתחה בקמפיין לגיוס המונים כדי לסייע למאיר מבחינה כלכלית. ישראלה: "קהילת חב"ד העוטפת מסייעת לנו בקמפיין גיוס המונים לאור המצוקה שנוצרה. אחי נותר המפרנס היחיד והוא זקוק לעזרה. ילדיו ראו במשך שנה את אמם גוססת לעיניהם. המצב בבית לא פשוט. נשמח אם אנשים יפיצו את הלינק הלאה. לצערי בקלות אפשר להגיע למצב

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן