אושר תקציב עיריית הוד השרון לשנת 2023

 אושר תקציב עיריית הוד השרון לשנת 2023 מסגרת התקציב הרגיל לשנת 2023 תעמוד על סך כ- 636 מיליוני שקלים, ומסגרת תקציב הפיתוח תעמוד על סך של כ- 247 מיליוני שקלים 11 חברי מועצה הצביעו בעד התקציב ו 3 נגדו

אושר תקציב עיריית הוד השרון לשנת 2023

בתום ישיבה מרתונית אושר תקציב עיריית הוד השרון לשנת 2023, 11 חברי מועצה תמכו מול 3 מתנגדים. התקציב הוא האחרון  בכהונת המועצה הנוכחית, ועכשיו באופן רשמי אפשר להתפנות לשנת הבחירות שלפנינו.

מסגרת התקציב הרגיל לשנת 2023 תעמוד על סך כ- 636 מיליוני שקלים, ומסגרת תקציב הפיתוח תעמוד על סך של
כ- 247 מיליוני שקלים.
מעיריית הוד השרון נמסר: "תקציב המשקף את תפיסת ראש העירייה לגבות פחות מהתשובות והתושבים ולתת להם יותר – המשך צמיחה והשקעה בחינוך, ספורט, קהילה, תשתיות ושיפור מערך השירותים העירוניים העליה בתקציבים משקפת את תוכנית ההתייעלות שמובילה הנהלת העירייה בארבע השנים אחרונות שבבסיסה הגדלת הכנסות מפיתוח אזורי מסחר ותעסוקה וקידום הכנסות ממשלה אל מול הפחתת עלויות לתושבות ולתושבים. התקציב משקף את חמשת היעדים העירוניים: מצוינות בחינוך שיפור השירות לתושב/ת, חיזוק תשתיות פנים ארגוניות וטיפוח הון אנושי. מענה לצמיחה דמוגרפית, פיתוח כלכלי"

ישיבת התקציב הייתה ההזדמנות בה בחרה חברת המועצה עדי פרילינג אנקורי להודיע על פרישה מהקואליציה מה שלא מנע את העברת התקציב ברוב גדול. אישור התקציב מהווה מעשית את סיום עבודתה המשמעותית של מועצת העיר. בחודשים הקרובים תתבהר מפת ההתמודדות בבחירות הקרובות כאשר כרגע אין עדיין הכרזות רשמיות אלא רק דיבורים של מאחורי הקלעים והתארגנויות ראשונות.

בניגוד לערים השכנות כמו רעננה בה איבד ראש העיר את הרוב במועצה והרצליה בה שתנה הרכב הקואליציה, הצליח ראש העיר אמיר כוכבי לשמור על רוב יציב במועצת העיר כפי שבא לידי ביטוי בהצבעה על התקציב.

 

 

אמיר כוכבי "התקציב מאזן את צרכי העכשיו תוך דאגה לשנים הבאות"

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "התקציב שאושר הערב מאזן את צרכי העכשיו תוך דאגה לשנים הבאות. עושה סדר בניהול התקציבי ובחלוקת המשאבים לקהילות הרבות בעיר, מבטיח את המשך ההתייעלות הארגונית ומציג תוכניות עבודה סדורות לשנה הקרובה ולשנים הבאות תוך עידוד צמיחה עירונית והפחתת יוקר המחיה לתושבות ותושבי העיר ומקדם הלכה למעשה את העיקרון המוביל של הפחתת נטל המיסים על התושבות והתושבים אל מול הגברת השירות וההוצאה העירונית".

ראש העירייה הודה לסגניותיו, ליו״ר ועדת הכספים סגנית ומ״מ ראש העירייה יעל עבוד ברזילי, סגנית ראש העיר עו״ד כנרת אלישע כהן, למנכ״ל העירייה רן היילפרן, לגזבר העירייה בני זיני וצוותו, למנהלות ומנהלי האגפים והמחלקות על העבודה. עוד הודה כוכבי גם לחברות וחברי המועצה, על פועלם המתמשך ועל הצבעתם שנותנת אמון במדיניות העירונית ובהמשך הפיתוח העירוני, על המחוייבות הרבה, ההצעות, הפשרות ובעיקר העשייה המלאה בשגרה, ביום יום, בהתנדבות למען הקהילה כולה.

"אני גאה בעבודה הרבה שעשינו ובדרך הארוכה בה הלכנו שיצרה את האיזונים וממלאת את הצרכים ונותנת גב לחלומות ולתקוות של כל תושבות ותושבי העיר".

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן