אהבה לכולם

אם אתם מחפשים צימר עם ערך מוסף בואו לאהבה לשניים בשזור, שם פותחים את הלב לחולי סרטן עם חופשה במתנה. יצאנו לגלות מה סוד הנתינה וקיבלנו הפתעה מרגשת

הבחירות מאחורינו אבל יש אנשים שבוחרים יום יום לחיות. אנשים שמתמודדים, כמוני, עם מחלות ולא מבינים איך פוליטיקאים משתמשים בביטויים כמו "סרטן בגוף האומה".

עבורי ועבור חבריי למחלקה האונקולוגית הסרטן הוא לא משחק מלים, הוא התמודדות קשה, מאתגרת ורבת תהפוכות. לכן אנחנו מודים על כל האנשים הטובים באמצע הדרך שמושיטים יד לחולי סרטן, כמו צימר "אהבה לשניים", שמארח חולי סרטן ללא תשלום, בתיווך מבורך של ארגון רפא נא.

 בתום טיפולי הכימו, בחרתי לקחת את בן הזוג שלי שתמך ותומך בי לאורך כל הדרך – לחופשה. במהלך חיפושי אחר הצימר הכי מפנק, נתקלתי בארגון רפא נא שמספק חופשה במגוון צימרים ומלונות ברחבי הארץ לחולי סרטן ומשפחותיהם. כשהתקשרתי לברר, הופתעתי שמדובר בחופשות חלומיות על בסיס מקום פנוי – ללא עלות. בתום שליחת מסמכים רפואיים והרשמה קצרה, בחרתי בצימר "אהבה לשניים" – של המלאכית שירלי, בישוב שזור שנמצא סמוך לכרמיאל.

ארזתי את בן הזוג וכמובן את אמיל הכלבלב שלי ויצאנו לדרך. בצימר פגשנו את שירלי שהכניסה אותנו לצימר מפנק במיוחד עם ג'קוזי גדול, בריכה פרטית, וג'קוזי ספא במתחם. אחרי שהתפנקנו – יצאנו לאכול בכרמיאל ולמחרת יצאנו לטייל בעכו.

שירלי: "בחרתי לפנק אנשים שחלו כדי לשמח אותם. זה המעט שאני יכולה לתרום עבורם עם כל הכאבים והסבל שהם עוברים".

שירלי לצערה 'זכתה' לראות מקרוב את תלאות המחלה לאחר שגיסתה חלתה ונפטרה. "גיסתי הייתה מלאה בשמחת חיים והיא נאבקה במחלה מידי יום. לצערנו היא לא שרדה אותה. אני ובעלי תורמים את הצימרים שלנו לזכרה. הגעתי למיזם דרך ארגון רפא נא שעושה עבודת קודש ומפנה אלינו חולים וחולות. מדובר ביזם חשוב והלוואי שעוד בעלי עסקים יתמכו בדרכם בחולים", היא אומרת.

"רפא נא" נופש מרפא – הוקם כדי לסייע לאנשים שמתמודדים עם מחלה קשה לקחת פסק זמן לגוף ולנשמה תוך עידוד הערבות הדדית של החברה בישראל. רפא נא הוקמה ב-2014 כדי להעניק לחולי סרטן נופש פרטי קצר עם בני זוג או עם המשפחה ביחידות נופש שנתרמים על ידי בעליהם כאשר יש להם מקום פנוי. אנו נותנים להם הזדמנות לתרום לקהילה בדרך ייחודית ויצירתית תוך שימוש במשאב קיים.

רפא נא הוא הארגון היחיד בארץ המוקדש כולו לארגון נופש פרטי בסביבה בריאה עבור חולי סרטן – מבוגרים וילדים – ללא הבדל דת, מגדר, או גיל. הארגון משתף פעולה עם קופות החולים, בתי החולים וארגוני שטח שמפנים אליו חולים.

לתמיכה בארגון בהעברה בנקאית – יובנק בע"מ (26) סניף (262) מספר חשבון 431052

לבירור פרטים:

053-6226393

https://www.refanah.org/copy-of

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן