שריפת רכבי היוקרה בהוד השרון

ארבעה רכבי יוקרה נשרפו בסוכנות מכוניות ברחוב בן גמלא בהוד השרון, אין נפגעים באירוע

שריפת רכבי יוקרה בהוד השרון צילום די מדיה

ארבעה רכבי יוקרה נשרפו בסוכנות רכב ברחוב בן גמלא בהוד השרון, בשעה 02:30 יצאו 3 צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף גבריאל בוקובזה לשריפת 4 רכבים שעלו באש בחנייה חיצונית של סוכנות רכבים. הסוכנות נמצאת מתחת למבנה מגורים, אין השלכות על המבנה, לוחמי האש השתלטו במהירות על הבעירה ומנעו את התפשטות האש לעבר המבנה חוקר שריפות מתחקר את האירוע , נבדק חשד להצתה.

https://vt.tiktok.com/ZSRM7YePP/?k=1

בהמשך הלילה  התרחשה שריפת מחסן במושב עדנים. השעה 05:00 הצוותים הוזעקו לשריפת מחסן המכיל מוצרי טיפוח במושב עדנים , לוחמי האש השתלטו על מוקד הבעירה וסרקו את הבית הסמוך

אין נפגעים באירוע

האש בסוכנות הרכב פרצה לאחר שהוגש כתב אישום נגד בעל המקום, בטענה שהסוכנות התנהלה ללא רישיון עסק.
המשטרה דיווחה כי כתב האישום הוגש "בתום פעילות אכיפה משולבת בהובלת המשטרה בגין ניהול עסק ללא רישיון וזאת כחלק מהמאבק הלאומי בפשיעה החמורה, משרד הרישוי במשטרת כפר סבא ביחד עם יחידות משטרה נוספות הובילו בחודשים האחרונים, מבצע אכיפה משולב עם גורמי אכיפה אזרחיים נגד בעל עסק לממכר מכוניות בהוד השרון וזאת כחלק מהמאבק בפשיעה החמורה ומתוך מטרה לגדוע את צינור החמצן הכלכלי המפרה את גורמי הפשיעה השונים ולטובת דיירי הסביבה שהעסק מהווה מטרד עבורם, במבצע, שלווה על ידי הפרקליטות האזרחית במחוז מרכז, השתתפו בין היתר רשות המיסים, חברת חשמל, משרד הכלכלה, מרכז הקנסות, משרד הבריאות, ביטוח לאומי, הרשות להגנת הצרכן וכב"ה.

מכתב האישום עולה כי ב-27 במרס 2022, המשטרה הוציאה לעסק צו סגירה מנהלי ל-30 יום. בהמשך צו הסגירה בוטל וב-31 במרס הוחלט שהנאשמים יוכלו להפעיל את העסק, בתנאי שכלי הרכב יוצגו באולם התצוגה בלבד. ב-10 באפריל 2022 נשלחה לנאשמים הודעה על ביטול רישיון העסק. למחרת, ב-11 באפריל, נערכה שוב ביקורת לעסק ונמצא כי בעלי העסק מפעילים אותו שוב ללא רישיון. במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה לחילוט שני רכבי יוקרה בשווי כולל מוערך של יותר מחצי מיליון שקל.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן