שבוע חינוך עירוני יוצא לדרך!

שבוע החינוך העירוני בהוד השרון יתקיים בין 8-13.5.22 ויכלול מגוון פעילויות לתלמידות ותלמידי העיר לצוותי החינוך, להורים ולקהל הרחב.

שבוע חינוך עירוני 2022 – כשחינוך פוגש קהילה

במהלך שבוע החינוך יושם הדגש על העשייה החינוכית ברוח החזון העירוני, "קהילה וטבע במרכז", יתקיימו פעילויות בתוך מוסדות החינוך המחזקות את קשרי הגומלין בין בתי הספר והייחודיות הבית ספרית, יום אתגרי לבני המצווה, פעילות הפתוחה לקהל הרחב, הרצאות להורים וערבי הוקרה לצוותים החינוכיים ולתלמידות/ים פעילים בקהילה.

שבוע החינוך יפתח בוועדת חינוך בנושא "לא עומדים מהצד" בהובלת פרלמנט ילדות וילדי היסודי מ.ע.ז (מנהיגות, ערכים וזכויות ילדים). הוועדה תתקיים ביום ראשון 8.5.22 בשעה 18:00 בתיכון השקמים, רחוב השקמים 31.

במהלך השבוע ידריכו תלמידות ותלמידים מנווה נאמן ורבין בפארק האקולוגי, כל שכבת ז' בעיר מוזמנת לפעילות אתגרית לבני מצווה לפעילות בסגנון "המרוץ למיליון", במסגרתה יחוו תחנות העוסקות בעיר הוד השרון ובקהילה.

במסגרת שבוע החינוך יתקיים אימון כושר קרבי בתיכון השקמים, סיור במוזיאון נווה נאמן בבית הספר לאמנויות, מפגש של תלמידות/י יסודי עם רובוטים בתיכון הדרים, יריד איכרים בחווה החקלאית ומעגלי שיח להורים ומנהלי/ות מסגרות חינוכיות בגילאי לידה עד 3 ועוד.

במהלך השבוע תתקיים סדרת הרצאות להורים בזום, ובהן ההרצאה "מהילד שבי אל הילד שלי" – על הורות ילדות/ים וחינוך עם שרון כהן, יועץ משפחתי וזוגי ומנחה הורים ומורים.
"איך לשמור על הילדות והילדים ברשת" – מפי הדר להב: חוקרת עבירות מין ונוער לשעבר ביחידה 105 של המשטרה".

"מופנמות וחרדה חברתית בקרב ילדים ובני נוער", מפי אלינור תמיר: מנחת הורים מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך,

"חישוב מסלול מחדש, WAZE להורה המבולבל" – עם מיכל אליקים, מטפלת בהבעה ויצירה ופסיכותרפיסטית.

מתוך מטרה להוקיר את העשייה החינוכית ואת צוותי ההוראה בגנים, בצהרונים ובבתי הספר יתקיימו במהלך השבוע ערבי הוקרה לצוותי החינוך בעיר, בחינוך המיוחד, בבתי הספר, ובגנים.

שבוע החינוך ייחתם בטקס הוקרה לתלמידות ותלמידים מצטיינים בתרומתם לקהילה ובמעורבות החברתית בבתי הספר העל יסודיים.
כל הפרטים וקישורים להרשמה ניתן למצוא באתר העירוני ובפורטל החינוך.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "חינוך טוב הוא הבסיס לעתיד טוב יותר ולבניית קהילה מעורבת. אנו משקיעים בחינוך, בתשתיות הפיזיות והערכיות שלו כל השנה, אבל שבוע אחד בשנה חוגגים את צוותי החינוך, את הערכים ואת הפדגוגיה שמניעה את המערכת העירונית. חגיגה של פעילויות מעשירות ומהנות, להורים, לתלמידות ולתלמידים ולצוותי החינוך והזדמנות נוספת לומר תודה! לכל מי שמובילות ומובילים בערכיות ובמקצועיות את מערכת החינוך של הוד השרון".

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: "שבוע החינוך מאפשר לנו להוקיר את התלמידות והתלמידים ואת צוותי החינוך על תרומתם לקהילה, וכן לשתף את ההורים במגוון פעילויות ייחודיות, כדי לחזק את הקשר בין הקהילה למערכת החינוך העירונית. שבוע בו מערכת החינוך העירונית פותחת את שעריה לתושבות ולתושבים ומאפשרת הצצה לתכנים, לתשתיות הלמידה ולערכים שמרכיבים את הפאזל המופלא של מערכת החינוך בהוד השרון. שיהיה לכולנו שבוע חינוך עירוני שמח ופורה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן