שבוע המעשים הטובים בהוד השרון נפתח

שבוע המעשים הטובים בהוד השרון נפתח באירוע מרגש – פעילות העשרה לתושבות/ים ותיקות/ים ולחיות המחמד שלהן/ם

שבוע המעשים הטובים 14-18.3 מצוין בהוד השרון במגוון פעילויות התנדבותיות וחברתיות, בהובלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות.

ביום ראשון 14.3, התקיימה בבית המתנדב בעיר פעילות העשרה, במסגרתה התושבות/ים הוותיקות/ים השתתפו בסדנת שזירת פרחים ובמקביל זכו חיות המחמד שלהם/ן לתספורת ולטיפוח וכן לחטיפי כלבים טעימים.

הפעילות התקיימה בשיתוף פרויקט "חברים לעת זיקנה" של עמותת מטב ומשרד החקלאות.

המתנדבות/ים המסייעות/ים לקשישות/ים המגדלות/ים חיות מחמד, קיבלו לאות הערכה על פעילותן/ם בובות סרוגות, שסרגו המתנדבות של סורגים קהילה בהוד השרון.

משה קפטן, ניצול שואה, מוותיקי הוד השרון, הגיע לאירוע עם כלבו סקוטי. קפטן שחגג לאחרונה יום הולדת תשעים, התרגש מאוד כשקיבל מהמתנדבים עוגת יום הולדת ואמר: "אני חושב שצריך לעשות מעשים טובים לאורך כל השנה. אין לנו ארץ אחרת והכי חשוב זה להיות אנשים טובים ולהיות טובים איש לרעהו".

אתי שמי, הגיעה לאירוע עם כלבתה לוקה והשתתפה בסדנת שזירת הפרחים. אתי אמרה: "יום המעשים הטובים הוא יום נפלא בעיניי, ואני שמחה שבהוד השרון הוא מתפרס על שבוע שלם. היום הזה מושך אנשים להתנדב ומביא אותם להמשיך ולהתנדב במהלך כל השנה".

אוסנת סטוצ'נר, מנהלת המחלקה להתנדבות ומשאבי קהילה בעיריית הוד השרון: "יום המעשים הטובים מאחד עשרות רשויות ומדינות סביב עשייה למען הזולת והסביבה. העירייה ומערך המתנדבים פועלים כל העת וגם ביום ובשבוע זה למען הקהילה"

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן