ציון לשבח על שקיפות והנגשת מידע לאתר עיריית הוד השרון

למרות הוספת קריטריונים, שמרה עיריית הוד השרון על דירוג +A וציון 99% במדד השקיפות של עמותת שבי"ל.

אמיר כוכבי צילום אייל טואג

עם ציון של 99%, זכה אתר האינטרנט של עיריית הוד השרון בדירוג +A ובציון 99% במדד שקיפות אתרי הרשויות המקומיות של עמותת שבי"ל (שקיפות בין לאומית) אשר פורסם היום, ראשון 12.3.23.

האתר שמר על הדירוג הגבוה שקיבל בשנה שעברה, זאת למרות הוספת שורת קריטריונים ועל כך זכה לציון לשבח. בחמש השנים האחרונות בוצעה קפיצת מדרגה אדירה, לאחר שב-2017, היה ציון האתר העירוני 78% ובשנה שעברה קפץ ל-99%, ציון שנשמר גם השנה.

מדד שקיפות אתרי הרשויות המקומיות בוחן את מידת השיקוף והבהירות של המידע המונגש באתרי הרשויות המקומיות בעשרות קריטריונים, לרבות פרטי התקשרות עם הרשות המקומיות וראש הרשות, פרטי מבקר הרשויות ודוחותיו, שקיפות כנדרש בחוק חופש המידע, מענקים ותמיכות, שקיפות כללית, ישיבות מועצה, תקציב, ארנונה, חוזי ומכרזי רכש, חוזי ומכרזי כוח אדם, רישוי עסקים, תכנון ובנייה, מידע סביבתי וחברות עירוניות.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "שקיפות המידע והתהליכים העירוניים מהווה תנאי הכרחי למתן שירות עירוני טוב. ככל שהמידע, דרכי ואופן הגישה לעירייה ולשירותיה, בהירים ונגישים, כך התושבות והתושבים יכולים לקבל שירות טוב יותר. הבדיקה הזו שמבוצעת על ידי עמותה חיצונית מהווה חיזוק להצלחת התהליכים העירוניים שהובלנו בשנים האחרונות אך לא נשקוט על השמרים ונמשיך לפתח את השקיפות ונגישות המידע. הוד השרון זוכה פעם אחר פעם בהכרה של גורמי מדידה חיצוניים על הצטיינותה – פרס החינוך המחוזי והמועמדות לפרס הארצי, תואר העיר החופשית בישראל וכעת הציון לשבח על שקיפות האתר העירוני – כולם מלמדים על השינוי הגדול שעברה העירייה והעיר הוד השרון בשנים האחרונות לעיר נגישה, פתוחה, מכילה – עיר לכולנו!״

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן