צובעים את הוד השרון בצהוב

צובעים את הוד השרון בצהוב, במלאת 30 יום לטבח ולקיחת חטופים בשבי החמאס – קישוט רחוב סוקולוב בבלונים צהובים לאות הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם

 צובעים את הוד השרון בצהוב. וזמה מרגשת של בני הזוג ג'ודי ואורן גדות, בשיתוף פורום הוד השרון שלנו – בימת התושבים, שיצאו לקשט את רחוב סוקולוב בבלונים צהובים.

"מדובר ב-240 חטופים, מספר שלא נתפס. אסור להיות שאננים או לשכוח אותם", אומרת ג'ודי תושבת העיר, שיצאה לתלות בלונים צהובים לכל אורכו של רחוב סוקולוב יחד עם בעלה ומתנדבים נוספים.

בחודש האחרון, מאז הטבח, תושבי העיר הוד השרון יצאו בעשרות מחוות ויוזמות למען תושבי עוטף עזה וחיילי צה"ל. עמותות שונות ואזרחים רבים נרתמו למענם כשהגוף הכי פעיל בנושא הוא פורום הוד השרון שלנו – בימת התושבים, שעושה ימים כלילות למען חיבור בין הקהילה של העיר למפונים, תרומות ומתן פתרונות בשטח.

אחת מהיוזמות המרגשות היא של בני הזוג גדות, שרתמו את חברי הפורום למען קישוט רחוב סוקולוב בבלונים צהובים – הצבע הצהוב הוא סמל בינלאומי לתמיכה והזדהות עם שבויים וחטופים במלחמה. בני הזוג ומתנדבים תלו 100 בלונים ברחוב ויצאו בנוסף לחלק בלונים לתושבים.

"אנחנו רוצים לתמוך במשפחות של החטופים ובחטופים שנמצאים בשבי 30 יום. אני רואה את פני החטופים בכל המדיות ובשלטים ולא מצליחה להבין ולהכיל את מה שקרה. אם זה קרה להם זה יכול לקרות גם לנו", אומרת ג'ודי ומזכירה את החטופות מהעיר הוד השרון – נועם ושרון אביגדורי, אם ובת שעדיין מוחזקות בשבי. "כשתלינו את הבלונים נתקלנו בעשרות מוכרים שהכירו את שרון. אנחנו מתפללים לשלום כולם ומחכים בקוצר רוח שישובו בראים ושלמים מהשבי".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן