הבולען בלע את המכונית התביעה ראשונה בדרך

חיים בוארון, שנפל עם רכבו לבולען, תובע מעיריית הוד השרון 16,000 שקל בגין נזקים שנגרמו לרכבו ולנפשו: "מאז האירוע לא חזרתי לעצמי"

"אם הם לא מבינים דרך הראש – הם יבינו דרך הכיס", כך אומר חיים בוארון, תושב הוד השרון, שמכוניתו שקעה בבולען ברחוב השומר ומגיש כעת תביעה בסך 16,000 שקל נגד העירייה. לדבריו, "הרכב שלי מושבת ואני ממתין לכספי העירייה כדי לקנות רכב חדש ולהתחיל לעבוד, זה כל מה שמעניין אותי כרגע".

כזכור, בינואר האחרון נפל בוארון עם רכבו ברחוב השומר סמוך לביתו ורק ברגע האחרון הצליח לחלץ את עצמו ובכך להציל את חייו. לדבריו, מאז הטראומה שנגרמה לו הוא לא חזר לעצמו. "אני קם בבוקר, מאכיל את התרנגולות שלי וחוזר לישון", הוא אומר. "אני תובע מהעירייה רק את השווי של הרכב, אבל למעשה נגרמו לי נזקים נפשיים. לצערי בעירייה מתמהמהים ומפנים אותי ממחלקה למחלקה".

בוארון מאשים את העירייה בכך שהתנהלותה הובילה למחדל ומזכיר שכמה דקות לפני ששקע, ראה פקחים שהבחינו בשקיעת האדמה אך עזבו את המקום. הפרשה הכתה גלים בכל הארץ לאחר שנחשף סרטון שבו נראו סיירים מגיעים לזירת האירוע זמן קצר לפני שהבור נפער. בעירייה הודו אז כי "הייתה טעות בשיקול הדעת של כוח הסיור. ככל שיתגלו כשלים בדיווח ובתחקיר – הם יטופלו גם משמעתית".

"אני מודע לכך שבעירייה עסוקים עם בולענים וקריסות של אדמה במקומות נוספים. עם זאת, לא ייתכן שאני שנפגעתי הכי קשה – אמשיך לשבת בבית, לסבול מפוסט טראומה וכל מה שאעשה הוא להאכיל תרנגולות".

מעיריית הוד השרון נמסר: "תביעת הביטוח של מר בוארון מורכבת בשל מצבו הביטוחי מחד ומעמדם הציבורי של הרשות המקומית ותאגיד המים. מר בוארון פנה באמצעות משרד עו״ד והשיח מתקיים בינם לבין הייעוץ המשפטי לעירייה ואנו בטוחים, כי כפי שהתקבלו כבר תגובות יתקבלו תגובות גם לפנייתם מיום רביעי האחרון. כך או כך, העירייה כמובן תשמח לסייע למר בוארון כמיטב יכולתה ועל פי המותר והאפשרויות השונות נבחנות בלי קשר להליך ביטוחי או משפטי."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן