עסק מקומי: מירב צוקלו

עסק מקומי – הוד השרון ניוז שמחים להכיר לכם עסקים מקומיים כאלו שפועלים בקהילה, חיים בעיר ומהווים חלק משמעותי בדופק המקומי.

השבוע: מירב צוקלו, מדריכת הורים. בת 46 נשואה לשרון , אמא ל- 4 ילדים. תאומות בנות 16.5 , ושני בנים 8,10. מורה לחינוך מיוחד בתיכון עודד בקדימה. מתגוררת בהוד השרון ב 16 שנים האחרונות.

רוצים להופיע במדור? לחצו כאן

שם: מירב צוקלו

תחום פעילות:

מדריכת הורים התמחות במתבגרים והפרעות קשב, הדרכה פרטנית,סדנאות, קבוצות הורים והרצאות.

עוסקת בתחום במשך שנתיים.

מירב צוקלו בת 46 נשואה לשרון , אמא ל- 4 ילדים. תאומות בנות 16.5 , ושני בנים 8,10. מורה לחינוך מיוחד בתיכון עודד בקדימה. מתגוררת בהוד השרון ב 16 שנים האחרונות.

כשהתאומות שלי נולדו עבדתי בחברה גדולה בתפקיד בכיר , שדרש ממני שעות רבות מחוץ לבית והשקעה מרובה. די מהר הבנתי שאם אני רוצה להיות האמא שחלמתי להיות, אני צריכה לחשב מחדש את צעדיי ולרכוש כלים חדשים .

כצעד ראשון החלטתי לעזוב את התפקיד , ולהיות אמא במשרה מלאה. בתחילה אנשים סביבי הרימו גבה , אך לי היה ברור כי זה הדבר הטוב והנכון ביותר עבורי ועבורן. השנים חלפו, ילדתי את שני בניי . במהלך כל השנים האלו התנדבתי בהנהגות הורים ובפורומים קהילתיים שונים, מתוך רצון לתרום לקהילה בה אני חיה ומגדלת את ילדי

הילדים גדלו ,ויצר הלימודים התעורר בי. זה למעשה מה שהביא אותי ללימודים במסלול הורות ומשפחה במכון אדלר. כבר מהקורס הראשון התאהבתי בתיאוריה האדלריאנית והרגשתי שמצאתי את הייעוד שלי.

במהלך השנים שחלפו, הבנתי כמה הכלים האדלריאנים יישומים ומשמעותיים בכל מערכות היחסים בחיי. כמורה לחינוך מיוחד , שעובדת עם מתבגרים ורואה את הקושי והמורכבות איתם מתמודדים ההורים ,החלטתי להתמחות בשני נושאים: גיל ההתבגרות , והפרעת קשב וריכוז. 

כיום אני מנסה לגנג'ל בהצלחה בין המשפחה , התלמידים שלי , וההורים אותם אני מלווה.

האם הפעילות המתמשכת נפגעה בגלל הקורונה?

לצערי כן, לפי ההנחיות לא ניתן להפגש עם הורים או לפתוח קבוצות.

מה הכי חסר לך בשגרת הקורונה?

חיבוקים! חיבוקים! חיבוקים!

האם חשבת לסגור את העסק בגלל משבר הקורונה?

לא, בתקופה הזו ההורים זקוקים לתמיכה וכלים . ולשמחתי ניתן להעביר את ההדרכות והליוי של המשפחות לזום. מה שפתח עבורי ועבור ההורים אפשרויות חדשות בלי הגבלה של מרחק או זמן.

איזה שינוי עשית על מנת להתאים את הפעילות למצב?

הפעילות עברה לזום, ויצאתי עם סדרת הרצאות להורים בנושאים הרלוונטים לאתגרי התקופה.

האם הלקוחות שלך מקבלים את השינוי או מצפים לחזרה לימים רגילים?

 מקבלים בהבנה ועם זאת מצפים לחזרה לשגרה.

האם את מקבלת מהעירייה או מהמדינה תמיכה כדי להמשיך את הפעילות?

לא, הייתי רוצה חיבור לקהילות הורים נוספות.

הייתי רוצה להגיד לתושבי הוד השרון וללקוחות שלי אמנם התקופה מורכבת ומאתגרת , אבל אם נזכור שהיא זמנית נוכל לעבור אותה באומץ ובאופטימיות.

לפייסבוק של מירב

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן