עסק מקומי: דנה מורן עיצוב פנים

עסק מקומי – הוד השרון ניוז שמחים להכיר לכם עסקים מקומיים כאלו שפועלים בקהילה, חיים בעיר ומהווים חלק משמעותי בדופק המקומי.

השבוע: דנה מורן עיצוב פנים

רוצים להופיע במדור? לחצו כאן

שם: דנה מורן

תחום פעילות:

עיצוב פנים, עיצוב ותכנון של וילות, בתים פרטיים ודירות בעיצוב ישראלי עכשווי

נמצאת בתחום 7 שנים

מתגוררת בהוד השרון… כמעט 40 שנים. מאוהבת בארץ. מטיילת בה ושואבת מהנופים, האנשים והאדריכלות הרבה השראה. את אלו מביאה לבתים שאני מעצבת. כל בית משקף את המשפחה שגרה בו. בנוסף, אני המנהלת האקדמית של המגמה לעיצוב פנים במכללת פרוג – בית ליוצרים חרדים

וכשלא מעצבת… רצה למרחקים ארוכים. ארוכים מאוד.

האם הפעילות המתמשכת נפגעה בגלל הקורונה?

בדיוק ההפך. בתקופה הזו אנשים היו הרבה יותר בבית והבינו מה השינויים שהם חייבים לעשות. יש לי הרבה מאוד "שיפוצי קורונה". יש מגמות מאוד ברורות של צרכים חדשים שיש לאנשים בסביבת המגורים שלהם. גם המכללה לא הפסיקה לעבוד. פשוט עברנו לזום..

מה הכי חסר לך בשגרת הקורונה?

המפגשים עם האנשים. אני אוהבת לשוחח פנים מול פנים. להסתכל בעיניים. לראות מימיקה של גוף. זה תורם המון. התחושה היא שהמפגשים הוירטואלים מפספסים המון. סיעור המוחות והאינטראקציה שונה מאוד. לדעתי פחותה בהרבה מזו שנעשית במפגש הפרונטלי.

איזה שינוי עשית על מנת להתאים את הפעילות למצב?

ענף הבניה, ובתוכו עיצוב פנים, נחשב כענף חיוני. השינויים הגדולי קשורים להתאמות בעבודה מול ספקים ופגישות שנעשות בזום במקום פנים מול פנים.

האם הלקוחות שלך מקבלים את השינוי או מצפים לחזרה לימים רגילים?

כן. פגישות וירטואליות הן כבר בשגרה היום. השאר כמעט ולא נפגע.

הייתי רוצה להגיד לתושבי הוד השרון וללקוחות שלי שבמכללה שאני עובדת בה הומצא מונח חדש לאור המצב: "זמישות". שילוב של זמינות וגמישות. הייתי ממליצה לאנשים לאמץ אותו. זו תקופה שבה אין וודאות מה ילד יום. יש צורך להגיב מהר לשינויים. מי שיכול לעשות את זה – יעבור את זה בקלות. אין לי, כעסק עצמאי, את הפריבילגיה להיות מקובעת.

דנה בפייסבוק

לאתר של דנה

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן