עידן קלימן ויורם (יה-יה) יאיר – תושבי הוד השרון, יהיו בין משיאי המשואות ביום העצמאות

עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל והאלוף (במיל') יורם יאיר (יה-יה), יו"ר 'יחד למען החייל' ויו"ר תנועת 'אחריי', נבחרו להשיא משואות בטקס יום העצמאות ה- 74.

בדברי ההסבר לבחירה כתב שר התרבות והספורט חילי טרופר :"עידן קלימן, שנפצע באורח אנוש כלוחם בעזה ומאז עבר תהליך שיקום ארוך, בחר להקדיש את חייו למען פצועי ונכי צה"ל. עידן הפך לכתובת עבור רבים ועם הלב הגדול נרתם לעזרתם. בשנה האחרונה היה שותף גם לקידום התכנית המהפכנית של "נפש אחת", שמובילה שינוי ביחס של המדינה כלפי מי שנלחם למענה".
"יורם יאיר הוא אחד מגדולי הלוחמים של מדינת ישראל, גם בהגנה על גבולותיה בשורה ארוכה של מלחמות בהן השתתף ואף נפצע גם בשמירה על דמותה של החברה הישראלית בפעילותו ותרומתו לשורה ארוכה של ארגונים ועמותות חברתיות אותן הוא מוביל. מדינת ישראל טובה יותר בזכות אנשים דוגמתו".

צילום: אבירם ולדמן

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "תושבות ותושבי הוד השרון כולם, גאים ושמחים על כך ששניים מתושבי העיר, נבחרו להדליק משואה ביום העצמאות ה- 74, ומביאים לכולנו כבוד וגאווה.
אני שמח במיוחד על כך שדווקא שני האנשים הנפלאים הללו, עידן קלימן ויורם (יה-יה) יאיר, הם שנבחרו. שני אנשים שמדינת ישראל חייבת להם המון. לוחמים במדים ובאזרחות. אנשים שאין חלום שלא יגשימו, אין משימה שקטנה עליהם ויש מאות אלפי ישראליות וישראלים שנהנו ונהנים מהעשייה המבורכת שלהם לאורך השנים. עשייה שנוגעת בכל חלקי החברה הישראלית. אני שמח, מתרגש ומחכה לראות אותם בהר הרצל מייצגים את אזרחי ישראל כולם, אך קצת יותר, אותנו תושבות ותושבי הוד השרון".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן