עושה מצווה

נועה זיידמן, בת ה-10  מהוד השרון, שתחגוג בסוף השנה בת מצווה, החליטה להקדיש את השנה למעשים טובים. "אמא שלי הציעה שאקדיש את השנה לתרומה לקהילה – ישר הסכמתי. זה מחמם את הלב לתת לאחר"

צילום: קרן שלהבת

נועה זיידמן, תושבת הוד השרון, לומדת בבית הספר בגין, אימצה את העצה של אמה. בסוף השבוע ביום שישי היא תקיים מכירה גדולה בבניין הדירים בו היא מתגוררת ברחוב גולדה 8. הפריטים שימכרו: בגדים, משחקים וספרים יד שניה – ההכנסות יועברו לעמותת 'חיילים של זהב' ו'הבית של עומר'.

"אספתי המון דברים, רוב הדברים הם מהבית שלי ואת השאר גייסתי מחברים ואנשים אחרים. אשמח מאוד אם אנשים יגיעו ליום המכירה ויעזרו לי לעזור לחיילים וגם לנערות שנמצאות בבית של עומר בכך שיקנו את הפרטים".

יעל זיידמן, אמה של נועה שהחליטה למנף את השנה של בתה למעשים טובים מספרת: "בתום השנה בתי נועה תגיע לגיל המצוות. המשפחה שלנו מעורבת בקהילה ואנחנו מחפשים תמיד לתרום ולעזור. מעתה ועד ליום הולדתה נועה תקיים בכל חודש מיזם כזה או אחר שקשור לתרומה לקהילה".

נועה: "מלבד העשייה החברתית, ההורים שלי מגשימים לי את החלומות. הם לקחו אותי למשרדים של 'אורבניקה' – החנות האהובה עליי. בכל חודש אזכה להגשים חלום שלי וגם לשמח אנשים אחרים".

אלו פריטים ימכרו ביום המכירה?

"בגדים לילדים ולנשים, משחקים, ספרים ופרטי יד שניה. יהיו הפתעות לכל מי שיקנה וגם קפה ועוגה. מני שקנה פריט, יקבל צמיד של פרפרים של 'הבית של עומר' וקופסא של שי קטן".

הרבה ילדות וילדים בגילך עסוקים בלקנות לעצמם iPad או טלפון חדש. מה גרם לך להקים את המיזם הזה?

"זה כיף לתרום. זה נותן לי סיפוק לעשות טוב למישהו אחר אני ואמא עושות את זה כל הזמן".  

האירוע יתקיים ביום שישי 3.6.22 משעה 8:30-13:30  בחדר הדיירים של הבניין ברחוב גולדה מאיר 8 בהוד השרון.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן