עוזרים לקורי לנצח את הסרטן

קורי שחלתה במחלת סרטן השד, מבקשת את עזרת הציבור: "אני זקוקה לרכב שבאמצעותו אוכל לנסוע לטיפולים שאצטרך לעבור"

קורי רוטנר, תושבת הוד השרון ואם חד הורית לילד בן-12, התבשרה לפני כשבועיים שהיא חולה בסרטן השד עם חשד לגרורות. לאחרונה החלה לעבור אין ספור בדיקות וככל הנראה תצטרך לעבור ניתוח שלאחריו טיפולים כימותראפיים. היא מגדלת את בנה ללא כל עזרה ותמיכת משפחתה. לדבריה, הרכב שברשותה זקוק לתיקון באלפי שקלים ואין טעם לתקנו. בלית ברירה היא פונה לעזרת הציבור בבקשה לתרומה כספית כדי לרכוש רכב חדש שיעזור לה להתנייד בזמן מחלתה.

 "שרדתי במשך כל החיים, אני חיה מקצבה של ביטוח לאומי ובשוטף מסתדרת יופי. הבעיה העכשווית שלי היא שמלבד המחלה – הכרב שלי התקלקל ועלות תיקונו עולה על שוויו. חסכתי 5000 שקל במהלך השנים וכעת אני חייבת להחליף את רכבי. אני מחפשת רכב פשוט אבל כזה שלא אצטרך לתקנו בתדירות גבוהה. עלותם של כל הרכבים שמצאתי שהם כשירים לנסיעה כ-10,000-15,000 שקל, סכום שאין ברשותי. אני הולכת להיכנס לטיפולים כימותרפיים מאוד קשים וחייבת את עזרת הציבור. מבחינתי הרכב זה רגליים שלי".

לדברי קורי לפני כשבועיים נפלו עליה שתי "בשורות" איומות: "בזמן שאני יושבת אצל כירורגית שד ומתבשרת שיש לי סרטן שד עם גרורה, קבלתי טלפון שאמי נפטרה. ישבתי עליה שבעה, ומייד לאחר מכן המשכתי בסדרת הבדיקות האינסופיות לפני ניתוח הכריתה.

אנחנו משפחה של אמא וילד – אין לי קרובי משפחה. בשבוע האחרון עברתי שני ניתוחים מקדימים לכריתת השד, ועוד שלוש בדיקות הדמיה. בבתי חולים שונים, היכן שהתפנה תור בדחיפות. לצערי מערכת ההגה ברכבי התקלקלה, והחלפה תעלה כמה אלפי שקלים, שזה יותר ממה שהרכב כולו שווה".

כיצד את מתמודדת ולמה אז זקוקה?

"בשנה הקרובה אהיה חייבת להיות ניידת כדי לצלוח את התהליך המאוד לא פשוט שאעבור. אצטרך לעבור טיפולים מתישים בהקרנות יומיומית וכימותרפיה, והכריתה עצמה, ונקוה שלא יתגלו עוד גרורות. אני המיפלגית בצד ימין – יד ורגל, בגלל אירוע מוחי לפני כעשר שנים, מה שמקשה עוד יותר על הניידות שלי. בזמן טיפולי הקרנות וכימותרפיה אהיה מוחלשת מאוד מבחינה גופנית – אבל נפשית אני חזקה כמו לביאה.

יש לי גור מקסים, ואין לו אף אחד מלבדי. אין מצב שהסרטן הזה – הנה אני אומרת את המילה בלי לפחד, אין מצב שהוא יכניע אותי. אני מבקשת, מכל מי שיכול לברר ולשאול בשבילי, על מקום או אדם שממנו אוכל להשיג רכב ישן אבל תקין. הסכום שעומד לרשותי כאמור הוא 5,000 שקל ואשמח לעזרה בתרומה כספית או במציאת רכב תקין בסכום שיש לי.

אני צריכה למצוא רכב בדחיפות, כי אי אפשר לדחות את הטיפולים. אני מאוד רוצה למקסם ככל האפשר את סיכויי ההחלמה שלי.

למעוניינים לסייע לקורי ניתן להתקשר לטל: 054-2292969

https://payboxapp.page.link/NkpzLd2xRWrTxstX8

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן