עוד סגירה של תחנת רכבת

 החל מה 17.3.2022 תחנת הרכבת בנורדאו כפר סבא תיסגר למהלך 6 שבועות

בדיון שנערך בהשתתפות ראש עיריית כפר סבא רפי סער וראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי הודיע מנכ"ל הרכבת כי החל מה 17.3 תיסגר תחנת הרכבת בנורדאו לתקופה של 6 שבועות. זאת בהמשך לסגירה של תחנת סוקולוב.
ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי פרספ פוסט בנושא בוא כתב "שקף שהציג עכשיו מנכל הרכבת לרפי סער ולי כדי לעדכן שתחנת נורדאו תיסגר מה 17.3 נוסף על תחנת סוקולוב שסגורה מעל חודש ״וינתן מענה אחר״ שאלתי שאלה פשוטה – איזה תח״צ יתוגבר, במקום תשובה קיבלנו מענה שהרכבת תמשיך לפעול גם אם נעלוב בה. למרות השיח האטום, חזרתי והצגתי את הדרישות שלנו שלא מומשו עוד מאירוע הסגירה הראשון."
ראש עיריית כפר סבא רפי סער מסר "לצערי הרב, רכבת ישראל ממשיכה להפגין זלזול מחפיר בתושבי כפר סבא והשרון כולו.

רפי סער ראש עיריית כפר סבא צילום:אילן ספירא
ראש העירייה אמיר כוכבי
הגיע הזמן שהמדינה תגנוז את תוכנית הבניה בתע"ש

מנכ"ל הרכבת הודיע, בפגישה בה השתתפתי היום (יחד עם אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון) על סגירת תחנת נורדאו החל מ-17.3 למשך שישה שבועות, בנוסף לסגירת תחנות סוקולוב ורעננה דרום – כלומר ניתוק האיזור כולו משירות הרכבות❗

על אף בקשותינו הוא סירב להתחייב על פתרונות הולמים לנוסעים שיופעלו במקביל לעבודות התחזוקה.

אנו דורשים כי עד לסיום העבודות, יופעלו קווי תחבורה ציבורית בכביש 531 במסלול המקביל לציר הרכבת וכי שאר קווי האוטובוסים באיזור יתוגברו מיידית, וכי הנהלת הרכבת תתנהל בשקיפות, תמסור צפי אמין לסיום העבודות והשבת הקווים לשגרה.

הפגיעה בשירות הרכבות בכפר סבא והסביבה נמשכת כבר מעל כחודש, מבלי שהנהלת הרכבת תטרח לספק לראשי הרשויות מענה רציני לשאלות ולהצעות.

בכוונתי לפנות פעם נוספת לשרת התחבורה ולדרוש את העברת המשבר לניהול חיצוני, שישרת את צרכי הציבור ולא את האינטרסים של הנהלת הרכבת."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן