סמל רני תמיר מגני עם נפל בקרבות עזה

סמל רני תמיר (20) מגני עם, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הלוויתו תערך היום בשעה 15:00 בגני עם "הוד השרון ניוז" משתתפת בצער המשפחה

סמל רני תמיר ז"ל
סמל רני תמיר ז"ל

סמל רני תמיר בן 20, ממושב גני עם, לוחם בגדוד 50, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. בכך עלה מניין חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-489.נפצע קשה. הודעה נמסרה למשפחתו.

הלווייתו תיערך ביום ב', י"ג בטבת התשפ"ד, 25 בדצמבר 2023, בשעה 15:00 בבית העלמין בגני עם.

שרון אימו של רני ספדה לו: "אנחנו גאים בך כל כך, אנחנו מאמינים שהשקט שלנו כאן הוא בזכותך. התפילה הגדולה שלנו היא שאחרי שנצא מהזוועה הזו, נזכה לרוח אחרת. אני מבטיחה לך, ואני מבטיחה לנו ולאחים שלך, אנחנו לא נפסיק להתגעגע. אנחנו נבכה את נשמתנו ואז נקום ואנחנו לאט לאט נחזור להיות משפחה שמחה, ואתה תמיד תהיה איתנו. אנחנו מבטיחים לא לקרוא אף מרוץ על שמך – מקסימום שנ"צ"."

ראשת המועצה אושרת גני גונן ספדה לו: "בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על מותו של רני תמיר, בן 20 מגני עם, שנפל אתמול בקרב בעת מילוי תפקידו. הלב נשבר. משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערם הכבד של משפחות תמיר, פרנק וכל קהילת גני עם בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרו של רני ברוך לעד" .

רני למד בבית חינוך ירקון, שפרסם הודעת הספד: "בצער גדול ובלב כואב, אנו מודיעים על מותו של סמל רני תמיר, בוגר בית ספרנו, מחזור י"ב, מגני עם. רני היה לוחם בגדוד 50 של הנח"ל, בן 20 בנופלו. אנו משתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה. מקווים לימים שקטים יותר".

המועצה אזורית דרום השרון פרסמה הודעה כואבת על נפילתו: "בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על מותו של סמל רני תמיר, שנפל אתמול בקרב בעת מילוי תפקידו. רני הוא בנם של שרון ואלדד ואח לאייל, יאיר ודנה. משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערם הכבד של משפחות תמיר, פרנק וכל קהילת גני עם בשעה קשה מנשוא זו".

השבעה תתקיים בכתובת יער 57, גני עם, בין השעות 9:00-13:00, ו-16:00-20:00, עד ליום א' ה-31.12.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן