ישיבת מועצת הוד השרון

בשקט בשקט, צעד אחר צעד וישיבה אחר ישיבה, עובר שינוי על ישיבות המועצה בהוד השרון. על  אופי הישיבות שנהיה קולני ולוחמני תקראו בטורו של זאב שרגא

בישיבה עלו שני נושאים שכבר נדונו בעבר ועברו בהערת אגב במהלך הישיבה וממשיכים לקבל תאוצה ואם יתקיימו, מדובר בשינוי מהותי באופי ההתנהלות החברתית  ואופי החיים בהוד השרון.

הנושא הראשון, אישור טכני על פתיחת חשבונות בנק לקבלת רישיון לפיתוח בית עלמין אזרחי, אחרי שכוונה זו עלתה לפני מספר ישיבות. זו הפעם השניה בה עולה הנושא לדיון וההתקדמות מעידה על רצינות כוונותיו של ראש העירייה אמיר כוכבי, להקים בית עלמין אזרחי שהקמתו תיצור שינוי מהותי במערך הקבורה וביחסי דתיים חילונים בעיר. כמו כן, זהו צעד שמעיד על שלב  נוסף בהקמת תאגידים עירוניים בהוד השרון.

הנושא השני הוא הדיון על חממת שרת  בו חזר ראש העיר אמיר כוכבי על כך כי מתנהלת בדיקה לגבי הקמת תאגיד עירוני שיעסוק בריכוז פעילויות החוגים המרכזים הקהילתיים  והתרבות בעיר.

אם יתגשמו התכניות, זהו צעד משמעותי בשינוי אופי הניהול של הפעילויות העירוניות, פעילויות שהופעלו עד היום באופן מופרט כמו חוגי ספורט ופעילות הקבורה שמנוהלת על ידי חברה קדישא יהפכו להיות חלק מאחריות העירייה, ריכוזיות או שיפור שירות? ימים יגידו אך אין ספק שיש שינוי מתמשך באופי הניהול של העיר.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן