נשים את הנשים מאחור

הוד השרון שנבחרה לעיר המתקדמת ביותר, הולכת לאחור? מודעה שקוראת לנשים לשבת בספסלים האחוריים של האוטובוס מעוררת סערה בעיר. חבר המועצה יגאל שמעון: "מנסים ליצור פילוג בין תושבי העיר"

בוקר 2023, תושבי הוד השרון התעוררו לגלות מודעות חשוכות על תחנות האוטובוסים, שקוראות לנשים לשבת בספסל האחורי באוטובוסים הציבוריים. יצאנו לשטח – לתחנת האוטובוס בסוקולוב, וגילנו מה חושבות הנשים על כך והאם מדובר במודעה שתלו דתיים או בזרם שמעוניין לעורר פרובוקציה.

תושבת העיר: "אף אחד לא יגיד לי היכן לשבת. אני נוהגת לשבת מאחורי הנהג וכך אמשיך לעשות. זה לא יאומן שתלו מודעה כזו בעיר שבה אני חייה כמעט כל חיי".

מי לדעתך תלה את המודעה?

"אני לא יודעת. הנכד שלי משרת בצבא ושומר על כל עם ישראל גם על החילוניים וגם על הדתיים. אני מצפה לשוויון מצד כולם".

חבר המועצה יגאל שמעון נזעק למקום והביע שאת נפש מהמודעה עליה חתום ארגון עלום. "אני לא יודע מי הדביק את המודעה. לא יודע אם זה רציני או מישהו שרוצה לעורר פרובוקציה. אני רק יודע שמודעות כאלה לא צריכות להיות במרחב הציבורי בשנת 2023".

שמעון, שמוביל את זרם ההתנגדות לכפייה הדתית והיה בעבר מתומכיו של טומי לפיד, מתכוון להציף את הנושא לשיח ולדאוג שאם וכאשר תהיה דרישה כזו מציבור דתי חרדי היא לא תבשיל לכלל מעשה. "אנחנו נעמוד על המשמר כמו שעשינו תמיד ונשמור על העיר שלנו חופשית".

נתקלתם במודעות דומות? צלמו ושלחו לנו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן