נפתח מתחם הנינג'ה החדש בספורטק הוד השרון

מתחם הנינג'ה הגדול בספורטק הוד השרון נפתח ביום שלישי 20.09.22 באירוע אליו הגיעו עשרות תושבות ותושבים.

כוכבות וכוכבי נינג'ה מקומיים ביצעו הצגת תכלית על מכשירי הנינג'ה והדריכו את המשתתפות והמשתתפים בקבוצות למידה, ולאחר מכן נפתח הפארק לשימוש חופשי.

כוכבות וכוכבי הנינג'ה שהגיעו לאירוע פתיחת המתחם היו:
נתאי הדר – פיינליסט עונה 3 ומשתתף בעונה 5.
אייל זילברשמידט – מאמן נינג'ה לילדים ונוער.
תום שקד – אלופת הנשים של נינג'ה ישראל עונה 4.
אפרת גוטליב – משתתפת עונה 3 של נינג'ה ישראל.
עלמה כהן, דפנה שמיר וירדן לביא – כוכבות.י נינג'ה צעירים.
במתחם שנבנה בהשראת סדרת הטלוויזיה נינג'ה ישראל, 21 מכשולים והוא מותאם ל- 58 מתאמנות ומתאמנים שיכולים להתאמן עליו בו זמנית, כל זאת עם הצללה שמאפשרת אימונים לכל אורך היום.
בין המתקנים: גשר בורמזי, סטפר, קורה מרחפת, דלתות גבינה מרחפות, גל תנופה, גשר קופים, משולב מעורב, גלגלים מסתובבים, רשת עכביש, סווינג, ורטיגו 5, סלומון לדש, טרפז טרזן, קורת עכביש, גל זיזים, חיבוק פנדרים, גל ארכובה כפול, הורייזן, חבל דילוג, קיר פינים וקיר סיום.

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי ביקש להודות לנינג׳ה אפרת גוטליב שלא רק הובילה את הערב אלא גם תרמה לתהליך הקמת האתר מנסיונה האישי. כוכבי הוסיף ואמר: "מתחם הנינג'ה החדש פתוח ונגיש בחינם לכל התושבות והתושבים כחלק מהנגשת ספורט עממי לקידום עיר בריאה והנגשה של מתקנים לציבור כולו. המתחם החדש אליו יצטרף בקרוב קיר טיפוס בולדרים פתוח לציבור, הוא חלק משורה של פרויקטים ומתחמי כושר חדשים ברחבי העיר שמטרתם לאפשר ולהנגיש את הכושר והמשמעת הספורטיבית ולסייע בקידום אורח חיים בריא. בואו ליהנות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן