נירית סוקול מסיקה הפעילה החברתית הלכה לעולמה

נירית סוקול מסיקה, הפעילה החברתית, הלכה לעולמה. סוקול, אחת הדמויות המשמעותיות בעיר, מנהלת "פורום התושבים הוד השרון שלנו", נפטרה אחרי מאבק במחלה קשה יהי זכרה ברוך. הלוויתה תערך היום בשעה 17"00 במושב אלישמע

נירית סוקול
נירית סוקול מסיקה ז"ל

.הלם בהוד השרון: הפעילה החברתית נירית סוקול מסיקה הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה. בימים האחרונים אושפזה סוקול בהוספיס ובשעות הבוקר נקבע מותה כשהיא לצד בעלה בני. סוקול הותירה אחריה בעל ו2 בנים, יהי זכרה ברוך.

כנרת אלישע כהן: "יום עצוב לעיר שאיבדה את אחת הנשמות הטובות ביותר". יהודית קידרון: "היא הייתה שגרירה של החסד והטוב". הלוויה תערך היום אחר הצהריים

סוקול, שעבדה בעבר במחלקת התרבות של עיריית הוד השרון, הייתה פעילה חברתית בולטת שניהלה את קבוצת הפייסבוק הכי גדולה בעיר "פורום התושבים של הוד השרון". כמנהלת היא דאגה לעלות כל ידיעה שהתרחשה בעיר והייתה מקורבת לגורמים רבים בעיר.

סוקול עסקה בנתינה אינסופית למען הקהילה חלק מעשייתה כתבה בבלוג שפורסם בהוד השרון ניוז.

שותפתה לניהול הפורום עורכת הדין קרן הרפז רז מסרה: "קשה לי לדבר על נירית בזמן עבר, באופן אישי איבדתי חברת נפש ושותפה לפורום הוד השרון שלנו, איבדתי חברה אמיצה וחזקה , אני כואבת ועצובה. אני מחזקת ומחבקת את בני והילדים היקרים היא הייתה אישה ואמא למופת. הוד השרון איבדה את אחת הנשים הטובות ומשמעותיות אשר עזרה לכולם בכל נושא ובכל תחום ואף פעם לא השאירה אף אחד ללא מענה ועזרה."

יהודית קידרון, שניהלה את הצהרונים בעיר ועומדת בראש מועדון הגמלאים, קיבלה את הידיעה בהלם מוחלט: "אין לי מלים לתאר את מה שאני מרגישה כרגע. הייתי אתה בקשר צמוד. היא תמכה במאבק שלי נגד העירייה וכל בקשה שביקשתי ממנה היא נענתה מיד. נירית הייתה פעילה חברתית למען הזולת ושגרירה למען הטוב והחסד. התכונה שהכי בלטה בה הייתה המסירות שלה למשימה. אני משתתפת מעומק לבי בצער המשפחה. חיבוק גדול לבעל בני ולילדים".

המשנה לראש העיר לשעבר, כנרת אלישע כהן: "יום עצוב לעיר שאיבדה את אחת הנשמות הטובות ביותר. נכרתי את נירית כפעילה חברתית ואישה שכל רצונה הוא לעזור לזולת. אני משתתפת בצער המשפחה".

מרגע שנודע על מותה של נירית החלו בעיר להתארגן לקראת הלוויה שתערך בשעות אחר הצהריים ועל פי הערכות צפויה להיות אחת הלוויות הגדולות בתולדות העיר.

לאור האהבה שהציבור רכש לנירית ולאור התרומה הגדולה שלה לתושבים תימצא הדרך להנציחה ברחוב, או כיכר. "זה המעט שאפשר לעשות למען האישה הזו שהייתה גדולה מהחיים, עם הלב הכי גדול שהכרנו וחבל שהלכה מאיתנו, כי על אנשים כאלה נהוג לומר שאין להם תחליף".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן