נבחרת הבנות של תיכון מוסינזון בהוד השרון, אלופת המדינה בכדורעף

שחקניות נבחרת תיכון מוסינזון בהוד השרון זכו היום, חמישי 3.3.22 באליפות המדינה לתיכונים בכדורעף 2022.

כשהן מפגינות תצוגת משחק מעולה, ניצחו שחקניות מוסינזון, את נבחרת תיכון גלילי בכפר סבא בתוצאה 3:2 במערכות. זו האליפות השנייה ברציפות של שחקניות מוסינזון הוד השרון בהדרכתו של המאמן אסף מעיין.

מאמן הקבוצה, אסף מעיין: "הכדורעף הוא ענף ספורט מוביל בהוד השרון. העשייה שזוכה לתמיכת העירייה, מתחילה בכיתות הספורט בחטיבת הראשונים, כאשר הן מהוות את הבסיס למגמת הספורט של תיכון מוסינזון. אנחנו גאים מאוד בשחקניות ושמחים לצאת עימן ביולי הקרוב לאליפות העולם לתיכונים בברזיל".

קפטנית הקבוצה, ארינה סקיטר: "יש בי המון גאווה בכל אחת מהשחקניות. התאמנו המון ובכל זאת הגענו למשחק עם מעט חשש אבל בסוף שיחקנו טוב וניצחנו. כעת יש לנו משימה חשובה ביולי באליפות העולם בברזיל, נמשיך להתאמן כדי להגיע מוכנות גם לאתגר הזה".

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי בירך את השחקניות על ההישג: "רוח הלחימה במשחק עצמו ותצוגת הערכים לאורך העונה הכפולה הן שהביאו אליפות שניה ברצף לקבוצה הנהדרת הזאת שיש המון מה ללמוד ממנה. תודה לנערות האלופות על השיעור החשוב והכבוד שהסבו לעיר ותודה למאמן אסף מעין שמתווה דרך של מצויינות עם הצוות והנהלת מוסינזון, אני בטוח שהקבוצה שהיא גאווה עירונית תביא כבוד וגאווה לאומית בטורניר בברזיל".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן