משלוח המנות של קרן סגמן

משלוחי המנות של סגמן יוצאים בכל יום לעשרות ערים בארץ. קרן סגמן, שהקימה את עמותת "נולדת לנצח", מספרת על המיזם שמכניס אור למשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן וקוראת לאנשים להתגייס לתרומות

"כשהקמתי את העמותה, לא תיארתי לעצמי שאקבל פניות מכל רחבי הארץ. כדי להצליח להגיע לכל המשפחות אנחנו זקוקים לתרומות. החלום שלי הוא להגיע לכל בית בארץ שמתמודד עם מחלת הסרטן", אומרת סגמן.

קרן סגמן (46), תושבת הוד השרון, מנהלת עמותת "נולדת לנצח" – עמותה חברתית, שתומכת במשפחות באמצעות מתנדבים שמכינים אוכל ביתי עבור החולים ומגיעים עד פתח ביתם.

לדברי סגמן, שהקימה את העמותה לפני 4 שנים, אין מדובר במשפחות נזקקות אלא במשפחות שזקוקות לחיבוק וריח של אוכל חם בבית. "כשמישהו מהמשפחה מתאשפז בבית החולים, כל המשפחה עסוקה בטיפולים ובהחלמה. הידיעה שאנחנו מגיעים עם אוכל ביתי מקלה על המשפחה ומאפשרת לה לרכז את כוחותיה ותשומת לבה בחולה. באמצעות האוכל אנו מעבירים למשפחות חום, תמיכה, אהבה ותחושה שהן לא לבד במאבק הקשה במחלת הסרטן".

העמותה הוקמה לזכרה של שרון משטה גברא ז"ל, שנפטרה בשנת 2018 ממחלת הסרטן.

סגמן: "הקמתי קבוצת מתנדבים ייעודית שהכינה לשרון ולמשפחתה את האוכל שהם אוהבים ובתקווה שזה יקל עליהם להילחם במחלה. לצערנו, שרון נפטרה בשנת 2018  בגיל 38 לאחר מלחמה עיקשת בסרטן. היא הותירה אחריה בעל ו-3 ילדים".

שרון המליצה לכל הנשים ללכת להיבדק ולא להיות שאננות. הצמידים שהיו על ידה של שרון עם המשפט "נולדת לנצח" היו מקור ההשראה של קרן סגמן.

סגמן: "העמותה שלנו גדלה והתרחבה. אנחנו מסייעים למשפחות בהמון ערים. התחלנו לקבל פניות גם מקריית שמונה ומאזורים נוספים בצפון. אנחנו קוראים לכל משפחה שזקוקה לעזרה לפנות אלינו. הבעיה שאין לנו אפשרות כלכלית לדאוג לכולם. כל תרומה תסייע לנו כדי שנוכל לתת מענה לכל חולי הסרטן ומשפחותיהם הזקוקים לנו בשעתם הקשה ביותר".

כיצד ניתן לתרום לכם ולמה אתם זקוקים?

"אנחנו זקוקים לתרומות כספיות. בנוסף, נשמח לקבל תרומות מרשתות מזון של מוצרים וגם קופסאות פלסטיק לאכסון מנות המזון".

ב"נולדת לנצח" שואפים שכל אדם שמתמודד עם מחלת הסרטן יהיה עטוף בקהילה תומכת, המסייעת והמעורבת באנשים ונשים המגלים אמפתיה שתומכים ותומכות זה בזו.

לינק לתרומה:

https://causematch.com/Born-to-Win23/60468

טלפון:050-2707111

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן