מפיצות אור

בימים של חוסר ודאות, כאוס ולחימה יש גם רגעים קטנים של תקווה. שרה כהן ויהודית קידרון, שאחראיות על המיזם מחמם לב וראש – אור לחיילים ולקשישים, מצליחות להניע את תושבות העיר לתרום צמר כדי שקשישות העיר תסרוג כבעי צמר לחיילי צה"ל

"הקמנו את המיזם כדי לספק לתושבות העיר המבוגרות תעסוקה והפגת מתח. לשמחתנו עשרות נשים הצטרפו למיזם המרגש הזה", אומרת יהודית קידרון.

מיזם אור לקשישים ולחיילים, הוקם ביוזמתן של יהודית קידרון ושרה כהן, תושבות הוד השרון. השתיים שמתנדבות בעשרות מיזמים ועמותות מספרות על הצורך של קשישי העיר בסיוע, בעיקר כעת בזמן המלחמה. כהן: "לצערנו קשישי העיר נתקלים בקשיים רבים בעיקר בימים אלו. כשפרצה המלחמה יצרנו עם תושבי העיר בגיל השלישי קשר במטרה לבדוק מה שלומם ולסייע להם. נתקלנו בבקשות לתרופות, מכשירי שמיעה, סיוע בשינוע של מזון וגם לאוזן קשבת. מיזם סריגת הכובעים החל מתוך ביקורי הבית שערכנו".

"זיהינו את הצורך של הקשישים ביחס ובתעסוקה להפגת המתח. חשבנו מיד על החיבור ביניהם לצורך של החיילים", אומרת כהן ומספרת על הצורך שלהן בעוד ידיים סורגות בשאריות של צמר שחור. "אנחנו זקוקים לצמר – אותו אנחנו מחלקות לתושבות וגם למתנדבות נוספות. הכובעים ומחממי הצוואר מועברים לעמותת חיילים מזהב – שמעבירה את הכובעים לחיילי צה"ל".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן