"מיה" תקיים תחרות כרזות בנושא מים במסגרת יוזמת "נאמני מים" בבתי הספר היסודיים בהוד השרון

חברת המים של הוד השרון תקים צוות שייבחר שלוש כרזות זוכות מבין כלל הכרזות שיכינו התלמידים המשתתפים בתכנית לקידום מנהיגים סביבתיים למען עתיד ירוק יותר, שיודפסו וייתלו על שלט חוצות בולט בעיר

כרזות נוספות שישתתפו בתחרות יודפסו על גבי חשבונות המים התקופתיים הנשלחים לבתי התושבים

התחרות נערכת כחלק מיוזמת "נאמני מים" בנושא ביטחון מים וחיסכון במים שמקיימת "מיה" בכיתות ד' בעיר

את הכרזות לתחרות ניתן להגיש עד 10 באפריל >>> https://www.mayawater.co.il/234/

"מיה", חברת המים של הוד השרון, תקיים תחרות בנושא חיסכון במים למען עתיד ירוק יותר בין תלמידי כיתות ד' ב-13 בתי ספר בעיר הלומדים במסגרת תכנית "נאמני המים" של החברה. במסגרת התחרות, נקראים התלמידים להגיש כרזה אותה הם עיצבו, ושמטרתה להגביר את המודעות לחשיבות הנושא. את הכרזות ניתן יהיה להגיש באופן מקוון עד ליום ראשון, 10 באפריל.

צוות שופטים שיוקם מטעם "מיה" יעבור על כל הכרזות שיוגשו ויבחר את שלוש הכרזות הזוכות. הכרזות הזוכות יודפסו וייתלו על גבי שלט החוצות הגדול בהוד השרון. בנוסף, מבין הכרזות המשתתפות יוגרלו כרזות נוספות, אחת מכל בתי הספר המשתתפים, שיודפסו על גבי חשבונות המים התקופתיים שנשלחים לבתי התושבים.

תחרות הכרזות תתקיים כחלק מיוזמת "נאמני מים" תכנית חינוכית לכיתות ד' שמקיימת "מיה" ב-13 בתי הספר היסודיים בהוד השרון. פעילות "נאמני מים" מועברת ע"י חברת "צעד ירוק" ובמסגרתה עוברים מעל 1,000 תלמידי כיתות ד' בעיר שיעור בנושא ביטחון מים וחיסכון במים שמטרתו ליצור מנהיגים סביבתיים למען עתיד ירוק יותר.

במסגרת "נאמני מים", לומדים התלמידים על היות המים משאב חיוני בכל תחומי החיים, המחסור העולמי והארצי במים, האופן בו כל אחד יכול לחסוך במים, על תפקיד "מיה" באספקת מים באיכות הגבוהה ביותר לתושבי העיר ולטיפול המקיף והאיכותי בשפכים לרבות טיהורם לשימוש חוזר ועל האופן בו ניתן לשמור על המים ועל הסביבה.

בנוסף, יוצאים התלמידים לסיור ב"אחולח" – פרויקט ייחודי בקנה מידה עולמי ובעל משמעויות סביבתיות אדירות, של בריכות הנמצאות בדרום תחומי העיר ומשמשות כ"כליות של הירקון" באמצעות טיהור ביולוגי שהן מעבירות את המים המגיעים ממכון טיהור השפכים.

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון, חבר מועצת העיר נדב דואני: "ב׳מיה״ נותנים לילדים בעיר הזדמנות להיחשף לנושא החשוב של תפקיד המים בצורה של חוויה כיפית ושמחה. הורים, תנו לכישורים וליכולות של הילדות והילדים לצאת החוצה ואולי גם להתפרסם ולהיחשף לכל התושבים בעיר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן