"מיה" קיימה אירוע סיום לתחרות הכרזות בנושא מים שערכה בין תלמידות ותלמידים בהוד השרון

חברת המים של הוד השרון העניקה תעודות הוקרה ל-20 התלמידות והתלמידים שזכו בתחרות, שנערכה כחלק מיוזמת "נאמני מים" בנושא ביטחון מים וחיסכון במים שמקיימת "מיה" בכיתות ד' בעיר

קרדיט צילום: איקי דינו

"מיה", חברת המים של הוד השרון, קיימה אירוע סיום לתחרות הכרזות בנושא מים שקיימה במסגרת יוזמת "נאמני מים" בבתי הספר היסודיים בעיר. 20 תלמידות ותלמידי כיתות ד' מבתי ספר מהוד השרון שהכרזות שהגישו זכו בתחרות הגיעו למשרדי החברה בליווי הוריהם, התלמידות וההתלמידים קיבלו הדפסה של הכרזה אותה עיצבו כאות הוקרה על השתתפותם מיו"ר "מיה" בהתנדבות, חבר מועצת העיר נדב דואני וממנכ"ל "מיה", חיים זרביב.

במסגרת התחרות, נקראו תלמידות ותלמידי כיתות ד' ברחבי העיר להגיש כרזה אותה הם עיצבו, ושמטרתה להגביר את המודעות לחשיבות נושא המים. שלוש הכרזות הזוכות פורסמו על גבי שלט החוצות הגדול בכניסה להוד השרון, הממוקם על דרך רמתיים. הכרזות שזכו מכל בית ספר יפורסמו על גבי חשבונות המים התקופתיים שנשלחו לבתי התושבים.

התחרות התקיימה כחלק מיוזמת "נאמני מים", תכנית חינוכית לכיתות ד' שמקיימת "מיה" ב-13 בתי הספר היסודיים בהוד השרון. פעילות "נאמני מים" מועברת ע"י חברת "צעד ירוק" ובמסגרתה עוברים מעל 1,000 תלמידות ותלמידי כיתות ד' בעיר מפגש בנושא שמירה על המים מים וחיסכון במים שמטרתו ליצור מנהיגים סביבתיים למען עתיד ירוק יותר.

בנוסף, יוצאים התלמידות והתלמידים לסיור ב"אחולח" – פרויקט ייחודי בקנה מידה עולמי ובעל משמעויות סביבתיות אדירות, של בריכות הנמצאות בדרום תחומי העיר ומשמשות כ"כליות של הירקון" באמצעות טיהור ביולוגי שהן מעבירות את המים המגיעים ממכון טיהור השפכים.
במסגרת "נאמני מים", לומדים על היות המים משאב חיוני בכל תחומי החיים, המחסור העולמי והארצי במים, האופן בו כל אחד יכול לחסוך במים, על תפקיד "מיה" באספקת מים באיכות הגבוהה ביותר לתושבי העיר ולטיפול המקיף והאיכותי בשפכים לרבות טיהורם לשימוש חוזר ועל האופן בו ניתן לשמור על המים ועל הסביבה.

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון, חבר מועצת העיר נדב דואני: "האתגרים הסביבתיים איתם אנחנו מתמודדים הם רק פרומו לאתגרים עמם יתמודדו הילדים שלנו בעתיד. מטרת הפרויקט הזה לחשוף אותם לאתגרים ובמיוחד לפתרונות ובדרך זו להפוך אותם לשגרירות ושגרירים של שמירה על ערכי הטבע והסביבה. הילדים שלנו הם מובילי התנהגות במשפחות רבות ובדרך הזו יחוללו שינוי אדיר בכל בית ובית בהוד השרון. התרגשתי מאוד מהעבודות, ההשקעה והחשיבה של התלמידות התלמידים ואני שמח על הזכות להיות חלק מפרויקט זה".

מנכ"ל "מיה", חיים זרביב: "את המים שזורמים בברזים של כולנו מאפשר תהליך שמתקיים כאן ב'מיה'. תהליך זה מצריך מקצועיות, הבנה מעמיקה, תחזוקה שוטפת ושדרוג מתמיד – בכל יום מחדש. הבנה של חשיבות הנושא ומשמעויותיו הסביבתיות כבר בגיל צעיר, תסייע לכולנו להבטיח עתיד טוב יותר וירוק יותר. יש לנו ילדים נפלאים בעיר ואנחנו שמחים מאד לראות את זה בכל מפגש איתם. תחרות הכרזות האחרונה היא עדות לכך".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן