מוקד פניות ציבור חדש בצהרוני הוד

החברה לקידום החינוך והתרבות, מפעילת "צהרוני הוד", פתחה מוקד פניות ציבור חדש ומתקדם.  הפלטפורמה החדשה תאפשר לייעל ולשפר את איכות ומהירות המענה לסוגי הפניות השונים, תוך מעקב אחר קבלת הפנייה, סוג הפנייה ומשך הטיפול בה .

מזה מספר חודשים נמשך תהליך אפיון והקמת מוקד הפניות בשיתוף הנהגת הורי גני הילדים בעיר, עם למעלה ממאה הורים אשר לקחו חלק בתהליך במפגשי חשיבה וכן צוותי הצהרונים עצמם, המובילות והסייעות. 

עד כה, פניות ההורים הופנו למוקד חיצוני, עם יכולות ניתור ומעקב מצומצמות. כעת המוקד ייתן מענה ומעקב באופן מלא וישיר תוך יכולת לנתר פניות לפי נושאים. בכל פנייה יקבלו ההורים מסרון על פתיחת הפנייה, העברת הטיפול לגורם הרלוונטי, כמו גם הודעה על סיום הטיפול בפנייה.

בנוסף למענה הטלפוני, יוכלו כעת ההורים לפנות בנושאים שונים באמצעות טופס דיגיטלי הנתמך במערכת של ניהול לקוחות CRM. הטופס ניתן להורדה מאתר החברה לקידום החינוך והתרבות.

 נאור שירי יו"ר החברה "ההליך החשוב הינו תוצאה מההבנה שישנו פער גדול מאוד בשביעות הרצון במענה לפניות ההורים למוקד. על מנת לטייב את השירות, אנו כמערכת צריכים לייצר את בסיס הנתונים שייתן לנו הבנה על הפניות ומהותן. המוקד החדש יאפשר לנו לשפר ולייעל את איכות המענה, יחד עם הפניית המשאבים הנכונים למקומות הנדרשים. אני רוצה להודות למנכ"לית החברה, אורלי דבוש ניצן, להנהלת צהרוני הוד ולהנהגת הורי גני הילדים בעיר על ההליך החשוב".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן